סחיטה חמורה ברשת: תושבת בסמת טבעון ותושב אום אל פאחם נעצרו לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) זאת בתום חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף במשטרה. השניים החשודים בסחיטת גברים במאות אלפי שקלים, לאחר שאלו תועדו במצלמות רשת כשהם נענים לחיזוריה המיניים לכאורה. 

כאמור, במהלך השבועות האחרונים ניהלו חוקרי הימ"ר חקירה סמויה בחשד לסחיטה מינית באמצעות הרשת החברתית שהתנהלה מאזור ואדי ערה והובילה למעצרם של שני החשודים. תחילתה של החקירה לפני כחודש, עם קבלת תלונה במשטרה מאחד הקורבנות, אשר תיאר כיצד התפתה לחשוף את איבריו מול מצלמת הרשת בשיחה עם אישה שיצרה עמו קשר. לאחר האירוע, היא שלחה אליו את התיעוד, ואיימה כי תפיץ את הסרטון, ותשלח אותו לאשתו, אם לא ישלם כמה מאות אלפי שקלים.

במסגרת החקירה, איתרו החוקרים קורבנות נוספים תושבי ואדי ערה, שנסחטו עפ"י החשד ע"י אותה אישה ושותף נוסף באותה השיטה, לפיה יצרה איתם האישה קשר טלפוני תוך שהיא מציגה עצמה כסוכנת ביטוח ולאחר מכן פיתתה אותם לעבור לשיחה "חברית יותר" המאפשרת שיחת וידאו. לאחר ששיתפו איתה פעולה, וחשפו עצמם בפני מצלמת הרשת באופן מיני, הובהר להם כי תועדו וכעת עליהם לשלם "דמי שתיקה" בסך מאות אלפי שח אחרת הסרטון יופץ אל קרוביהם. 

אמש, נערכו בלשי ימ"ר חוף להליך מבוקר של מסירת הכסף לאחד החשודים בסחיטה ועצרו את השניים במקביל, כאשר הבוקר יובאו לדיון בבימ"ש השלום עכו בבקשה להאריך את מעצרם. במשטרה מדגישים את חשיבות הגלישה הבטוחה ברשת , הן למבוגרים והן לילדים, וככל שעולה חשד לסחיטה יש לפנות למשטרה.