השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה התראיין הערב (שבת) ל'פגוש את העיתונות' בערוץ 12, שם דיבר בין היתר על כך שהמפכ"ל הבא יבוא משורת שלושת הניצבים המועמדים, בעבר או בהווה: "משטרה היא מקצוע ונכון שמשם יבוא המפכ"ל." עוד התייחס אוחנה לכך שלטענתו כחול לבן הפרו את ההסכם הקואליציוני ולא הקימו יחד עם הליכוד, כנדרש, ועדה למינוי בכירים וכן יצאו לדרך בסוגיית פרקליט המדינה ללא הסכמה. בנוסף, טען אוחנה בנוגע לוועדת החקירה בעניין הצוללות כי "הוא מוכן, ובתנאי שתיחקר גם הפרקליטות ובין היתר פרשת רות דוד". 

במהלך  סוף השבוע אף הגיב השר אוחנה בפייסבוק שלו והביע את ביקורתו על החלטת הבג"ץ שלא לאפשר לו "להביע דעה עצמאית". בג"ץ קבע כי עליו להיות מיוצג ע"י היועמ"ש בעתירה לבג"ץ בסוגיית אחזקת כלי נשק באופן פרטי במרחב הציבורי. בין היתר כתב אוחנה: " והנה, למרבה התדהמה, התברר השבוע שבג"ץ יודע לנעול את שעריו. ובפני מי? דווקא בפני שר, נבחר ציבור, שמבקש להפעיל את הסמכויות שהמחוקק הפקיד בידיו כדי לממש את אחריותו כלפי הציבור. סירוב שלי לשמש חותמת גומי להחלטותיהם של משפטנים בלתי נבחרים חשף אפוא בפני אזרחי ישראל שילוב הרסני של אקטיביזם ייעוצי עם אקטיביזם שיפוטי. ה'יועץ' המשפטי רואה עצמו כשר-על שמוסמך להפוך את החלטות השרים הנבחרים. בית המשפט כבר לא מסתפק בהחלפת השרים בקבלת החלטות – הוא אפילו לא מוכן לשמוע את השרים ואת רחשי הציבור בטרם יהפוך את החלטותיהם. מייצגה של הממשלה לא מייצג אותה ובית המשפט כלל לא עורך 'משפט'. לא אותי השתיקו השופטים. לא אותי השתיק היועץ המשפטי לממשלה. הם השתיקו את הציבור".

הפגנה מול ביתו של אוחנה, קרדיט: דוברות המשטרה

בתוך כך, בראיון שערך אפי נוה, לשעבר יו"ר לשכת עורכי הדין, עם גיא פלג בערוץ 12, דיבר על הפרשה בה הוא נאשם ויעמוד לדין בכפוף לשימוע המכונה פרשת "מין תמורת מינוים". במסגרת הפרשה הוא נחשד יחד עם אתי כרייף כי במסגרת יחסים אינטימיים שהתקיימו בין השניים, פעל לקדם אותה והיא אף מונתה לשופטת. בפרשה נוספת בה עומד נוה לדין היא מעבר ללא אישור מעבר, בשער הכניסה לישראל בנמל התעופה בן גוריון. נוה גם עסק בהקלטה ובה נשמע היועמ"ש מנדלבליט מדבר בגנות פרקליט המדינה דאז שי ניצן, אשר פורסמה באישורו של נוה ומתוך שיחה מטלפון נייד שהיה בבעלותו ואינו מאלו שנפרצו.

בין דבריו המרכזיים של נוה על שי ניצן: "אדם נקמן ורע - מפלצת שיכולתי להציג עוד יותר כמפלצת. הוא גרם לי נזקים אדירים והיה חשוב לי שכל אחד יכיר מי זה שי ניצן. הוא היה חסר מעצורים כלפיי". עוד הוסיף: "שי ניצן היה צריך לפסול את עצמו מעיסוק בתיק שלי וציפיתי מהיועמ"ש שיגיד לו את זה ושהוא (ניצן) יפסול עצמו". על איילת שקד אמר: "רואה בה חברה קרובה, אך היא אינה שפוטה שלי ואינה אומרת הן שלי".

בהתייחסו לפרשת "מין תמורת מינויים" אמר: "לבוא ולהגיד 'כרייף זיהתה מגמה ואני אתחיל לשחד אותו מינית' זה לקחת אישה להחפיץ אותה ולהפוך אותה לדבר הזול ביותר שאפשר לעשות". עוד טען שבזמן שכרייף מונתה, הוא כלל לא היה חבר הוועדה לבחירת שופטים וכיצד יתכן הדבר שהוא השפיע על שמונה מתוך תשעה חברי ועדה שבחרו בה". בעניין המסרונים והתוכן שהיה בטלפון הנייד שלו : "זה חומר שהושג בעבירה. אצלי כשגונבים ופורצים, חוק האזנת הסתר לא חל". 

נוה התייחס לפרסום הקלטות שיחותיו עם מנדלבליט: "אין לי קשר לבנימין נתניהו, אף פעם לא שוחחתי איתו והוא לא ידע ולא עודכן שאישרתי את פרסום הקלטת". על מיקי זוהר ואמירתו על היועמ"ש אמר: "אין לי קשר למיקי זוהר, זה ספין פוליטי". הוא הבהיר כי אינו מאיים ואינו סוחט אלא מנהל את ההגנה שלו בלבד: "התיק שלי תפור מהחל ועד כלה. התיק הזה צריך להיסגר".

מפרקליטות המדינה הגיבו: "ההחלטות להגיש כתבי אישום נגד נוה התקבלו ע"י פרקליט המדינה דאז בהסתמך על פרקליטות מחוז מרכז והמשנה לפרקליט המדינה שהמליצו על כך פה אחד. הטענות המופרכות על ניגוד עניינים עלו רק לאחר ההחלטה על הגשת כתב אישום. כל ההחלטות התקבלו על בסיס ראיות, וכל טענה אחרת היא שיקרית. כך היה וכך יהיה גם לאחר שישמעו טענותיו".

שי ניצן מסר בתגובה: "צר לנו שאדם שהקליט בסתר את חברו מנדלבליט הודה שאישר לפרסם קלטת הסתר עימו. עומד לדין אדם שהוחלט להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע בגין קבלת שוחד מיני, וממשיך ומשקר בנוגע למניעים אישיים כביכול שהובילו להחלטות שהתקבלו בעניינו. הטענה לפיה פרקליט המדינה לשעבר החליט להגיש כתב אישום מכיוון שנוה לא תמך במועמדתו לעליון היא שקר גס. ההחלטות ניתנו משיקולים מקצועיים בלבד".

מטעם הדס שטייף, אשר נגדה מנהל נוה תביעה אזרחית, בנוגע לפרסום תוכן הטלפון הסלולרי שלו, נמסר : "עדיף שיתרכז בהגנתו המשפטית. הדס שטייף פעלה לאחר ייעוץ משפטי ולא פירסמה הממצאים לפני ששיתפה את המשטרה". 

חני נוה מסרה בתגובה אף היא: "הטלפונים שייכים לי, מצאתי ראיות להשחתת מערכת המשפט. פעלתי כאזרחית ועל כן מצאתי להביא לנכון לידיעת הציבור את האמת".