הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לשופטי בית משפט השלום בקריית שמונה כתב אישום נגד ארבעה גברים בגין תקיפה וחבלה ממשית של צעיר, לאחר שחשדו בו שהפיץ חומרים הפוגעים בפרטיותה של בת משפחתם. מדובר בשלושה אחים בני 21, 24 ו-27 ואביהם בן ה-49 המתגוררים במועצה האזורית בוקעאתא שבצפון.

החקירה החלה לאחר ששניים מהאחים הגישו תלונה במשטרה לפני כחודש, לאחר שטענו כי בחור צעיר הפיץ חומרים הפוגעים בפרטיותה של קרובת משפחתם בת ה-13. עם קבלת התלונה, פתחו השוטרים בחקירה ובמסגרתה ניסו לאתר את החשוד במעשה. הוא אותר במרכז הרפואי "זיו" בצפת כשהוא פצוע באורח בינוני.

המשטרה חוקרת את החשד לרצח באונייה הזרה  (צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה חוקרת את החשד לרצח באונייה הזרה (צילום: דוברות המשטרה)


לאחר חקירה מחודשת, עלה כי הארבעה חשדו בצעיר שסחט ברשת את קרובת משפחתם. בנוסף עלה כי שניים מהאחים תאמו מפגש עמו, והכניסו אותו לרכבם. בתוך הרכב החלו להכות אותו נמרצות תוך שהם מאיימים עליו, כי "זה הסוף שלך". אבי הנאשמים התעדכן כל העת טלפונית ואף ציין בשיחה טלפונית בזמן שמכים את המתלונן, כי הוא יעקור את ליבו. 

הצעיר אף נלקח לשטח פתוח ושם הוכה על ידי ארבעת הנאשמים והטלפון הנייד שלו נופץ. באורח פלא הצליח להימלט מהמקום תוך שהוא מטפס מעל גדר תיל ומתפנה על ידי עובר אורח, כשהוא פצוע באורח בינוני. עוד עלה מהחקירה, כי לאחר התקיפה, תאמו ביניהם גרסאות שימסרו, וטענות האליבי שיטענו במטרה לשבש את החקירה.

בתום החקירה, בבית משפט השלום בקרית שמונה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים של הארבעה בגין עבירות של תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר, כליאת שווא, איומים, היזק לרכוש במזיד ואיומים.