פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) כתב אישום מתוקן נגד אביעד משה, שניסה לרצוח את אשתו שירה איסקוב בערב ראש השנה בביתם במצפה רמון ומואשם בעבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. כתב האישום המתוקן מייחס לנאשם גם עבירה של התעללות בקטין או בחסר ישע בגין התנהלותו של הנאשם כלפי בנו בעת ניסיון הרצח. 

זירת האירוע במצפה רמון (צילום: דוברות המשטרה)

 על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש באמצעות עו"ד מורן גז לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בכל זמן התקיפה, שהה בנם של בני הזוג לצידה של המתלוננת בעת שהותקפה באכזריות, הן באמצעות המערוך והן בדקירות סכין.

הנאשם, כשהותיר את הילד בסמוך למתלוננת בעת התקיפה, למרות הפצרות חוזרות ונשנות מצד שירה בעודה מותקפת להזיז את הילד מהמקום, גרם סבל לילד, התנהג כלפיו באכזריות בכך שכפה עליו להיות נוכח ולצפות במעשיו כלפי אמו, הטיל עליו אימה משמעותית, הפחיד אותו וכל זאת, כאשר מדובר בילד חסר ישע התלוי בנאשם.

בית המשפט אסר לפרסום קלטות מהאירוע, לרבות התמליל, תמונות מהזירה ותמונותיה של המתלוננת שצולמו בבית החולים, וזאת לשם מניעת פגיעה חמורה בפרטיות המתלוננת ושלומו של בנה הקטין. כמו כן, אסורים על פי חוק דיסקים של חקירות המשטרה.   

שירה איסקוב בבית החולים (צילום: באדיבות המשפחה)
שירה איסקוב בבית החולים (צילום: באדיבות המשפחה)

כזכור, בשבוע שעבר השתחררה שירה מבית החולים סורוקה, שם אושפזה במצב אנוש לאחר שמשה ניסה לרצוח אותה, דקר אותה עשרות פעמים והשחית את פניה במכות מערוך. עם שחרורה בישרה: "היום אני משתחררת, יוצאת לחיים חדשים. יש לי דרך ארוכה לעבור עד שאסיים את כל התהליך הרפואי, אך אני עם הפנים קדימה, אופטימית וחזקה מתמיד". שירה תמשיך את השיקום, שצפוי לארוך עוד חודשים רבים, בבית הוריה, בהתאם להמלצת אנשי מקצוע וכדי להיות קרובה לבנה.

אביעד משה כתב אישום מתוקן by maariv on Scribd