פסיכולוג קליני בכיר ומוכר בשנות ה-60 לחייו נעצר היום (רביעי) בחשד לפגיעה מינית במטופלת, לאחר שהאחרונה הגישה נגדו תלונה במשטרה. החשוד נחקר ומחר הוא יובא לדיון בבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. שמו וזהותו של החשוד לא מותרים בשלב זה לפרסום.

מתלונתה של האישה עולה כי היא הגיעה לטיפול אצל החשוד, או אז הוא קיים עמה יחסי מין תוך שהוא מנצל את יחסי התלות ביניהם, לטענתה. בנוסף ציינה, כי החשוד ביקש ממנה לא לספר על שאירע בעת שהגיעה לטיפול.

בתקופה האחרונה פעלה המשטרה באופן ממוקד לאיתור תופעות של הטרדות מיניות ואף פדופיליה. אתמול נעצרו 23 חשודים לאחר שבמשך חודשים ארוכים התחזתה סוכנת משטרתית לקטינה ברשת החברתית, ניהלה קשרים עם גברים והביאה להפללתם בעבירות מין ופדופיליה. 

כזכור, לפני כשבועיים הודיע גונדר אשר שריקי, ראש אגף האסיר בשב"ס על פרישתו, לאחר שנחקר ביחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 במשטרה, בחשד לעבירות של הטרדה מינית, איומים ועבירות מס. החקירה מנוהלת בשיתוף עם רשות המיסים, ומייחסת בשלב הזה לקצין הבכיר אירוע אחד של הטרדה מינית. האישור לחקור את גונדר שריקי ניתן על ידי היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות. 

גורמים בשב"ס ציינו אז כי הם "לא הופתעו מחקירתו, שכן מדובר במי שהיה בעבר מפקד מחוז דרום בשב"ס, וברזומה שלו שלוש נשים, שחלקן היו תחת פיקודו בשב"ס". לדבריהם, מדובר ב"מערכת רקובה מהיסוד, יש נורמות התנהגות פסולות, הוא לא הראשון וכנראה גם לא האחרון".