תושב תל אביב בן 50 שנתבקש לצאת מאולמה של שופטת בית משפט השלום בתל אביב ענת יהב ולהמתין מחוצה לו, פיזר לעברה ולעבר עורכי דינו. "אתה תראו מה אעשה לכם , אני אראה לכם מאיפה משתין הדג". התבטאותו החמורה כלפי השופטת בעיקר, מהווים מבחינת החוק זילות של בית המשפט ואיום על השופטת ומשכך מיהרו אנשי המשמר של בית המשפט לעכב אותו ולהזמין למקום את שוטרי מרחב ירקון שביצעו את מעצרו. 

אמש (שני) הגיע החשוד לבית המשפט לקראת דיון בעניינו ובעת שנכנס אל אולמה של השופטת יהב, הוא נתבקש על ידה להמתין מחוץ לאולם. כאמור, לפני שעזב את האולם פנה לעברה של השופטת יהב וכן לעברם של פרקליטיו ואמר להם "אני אראה לכם מה זה אתם עוד תראו" והמשיך כאמור בהתבטאות הנוספת.

נבהיר כי קודם לכן ביקש החשוד לקבל קדימות בתור לניהול משפטו אולם נדרש כאמור לצאת מהאולם על מנת לאפשר את המשך ההתנהלות במקום. אנשי משמר בית המשפט שהוזעקו למקום העבירו את החשוד לידיהם של שוטרים ואלו ביצעו את מעצרו והובילו אותו לחקירה במשטרה.

אתמול החליטה השופטת כריסטינה חילו אסעד, כי לאור הצהרת המשטרה כי אין יותר צורך בחקירת החשוד וכי יש לשלוח אותו לבדיקת הסתכלות ועל כן היא מבקשת הארכת מעצרו ביומיים נוכח מסוכנותו לכאורה, וכן לאור מצבו הנפשי של החשוד , כי אין מקום להאריך את מעצרו אולם קבעה כי החלטת השחרור תיכנס לתוקפה רק אחרי שהחשוד יועבר לידי הפסיכיאטר הראשי בבית החולים אברבנאל כדי שיכין חוות דעת בעניינו.

לפני כחודשיים, צעירה בת 20, אם לפעוט בן שמונה חודשים, נעצרה בחשד לאיומים כלפי עובדת סוציאלית וכן כלפי שופטת בית משפט השלום לנוער בבת ים, טובה פרי. כנגד החשודה הוגש קודם לכן כתב אישום בגין איומים שהפנתה כלפי עובד סוציאלי אחר שטיפל בעניינה.