לאחר שפורסם שמו של ירין שרף בן ה-21 מבית אריה, החשוד באונס בת ה-13 במלונית, החלו ברשתות החברתיות לעסוק בצעיר, כיוון שזה נחשב למוכר בטיקטוק וכמי שכבר שיגר מסרים בעבר לנשים בצורה בוטה ומעליבה. תנועת "כולן", שהגישה את התלונה למשטרה, פרסמה כי אחותה של הקטינה שנאנסה לכאורה, היא זו שפנתה אליהן.

בפוסט שהעלתה התנועה נכתב: "כמיטב המסורת, באנו לעזור לירין שרף, החשוד באונס הילדה בת ה – 13 להיות מפורסם! אנחנו מכירות את השם שלו תקופה ארוכה, מכירות היטב". 

"ירין שרף, החלאה שחשוד באונס של ילדה בת 13 במלונית קורונה, הוא טיפוס נאלח שמטריד נשים ונערות בטיקטוק כבר חודשים. אפשר לומר שזה המקצוע שלו, בהיעדר מידע אחר. אנחנו לא מופתעות לרגע. במשך זמן רב הוא השאיר תגובות מטרידות, קילל נשים בגלל הגוף שלהן, ופתח קבוצת וואטסאפ שנקראת 'פותלנד'", כך כתבו.

"הוא יצר סרטונים שנועדו להשפיל נשים ונערות, ולמעשה שם לעצמו מטרה - להשפיל כל אישה באשר היא. הוא גרם לנו להתייחס אליו. חיפש בכוח את תשומת הלב . אז הנה, ירין שרף , קיבלת אותה עכשיו, את תשומת הלב שרצית. אתה גיבור היום, ואנחנו את השם שלך נזכיר למשך זמן רב. מי יודע, יכול מאד להיות שאתה תהיה תמונת הפוסטר הבא על גבי אוטובוסים במסגרת 'הבושה עוברת צד'". התנועה מציינת באותו פוסט כי האחות של הנאנסת היא שפנתה אליה וזאת כסימן לאמון שנתנה בה כי התנועה תאמין לגרסתה ותתמוך בה.

באחד מהסרטונים שהעלה החשוד, שהופנה לעוקבת מאיה לי לוי, המנהלת עמוד אינסטגרם בו היא מעלה מודעות בסוגיית הטרדות מיניות, הוא כתב: "בטח שהן מתוסכלות כי אף אחד לא ירצה אותן... היא מעלה כל מיני שטויות שהיא עברה אונס, תגידי לי מי יאנוס אותך בכלל יא מפגרת". בסרטון נוסף שלו נגד העוקבת, עליה איים בהגשת תלונה במשטרה, אמר: "יא שרמוטה, יא לסבה עם שיערות בית שחי".



כזכור, על פי פרטי החקירה, המלונית בה שהה במשך יומיים בלבד, יועדה לחולי קורונה מאומתים ולמטופלי רווחה ואף רושתה במצלמות אבטחה. בפרק זמן זה, נוצר על פי החשד, קשר בין השניים. שרף טען בחקירתו כי היחסים התקיימו בהסכמה וכי לא ידע את גילה, שכן הקטינה לטענתו הציגה עצמה כבת 16. לדבריו של החשוד, אף ניתן לצפות במצלמות האבטחה ולהיווכח שהגיע לחדרה של הקטינה, אחרי שזו הזמינה אותו אליה. הוא הוסיף כי לא פרץ לחדרה ולא כפה עצמו עליה.