כל שנה זוגות רבים בישראל מחליטים להיפרד, לפרק את התא המשפחתי ולהתגרש זה מזו. על פי רוב, במהלך הליכי הגירושין הצדדים נאלצים להתמודד עם סוגיות רבות שקשורות לגירושין שכוללות בין היתר את הסדרי הראייה של הילדים, חלוקת הרכוש, מזונות הילדים ועוד.

כדי להשלים את הליכי הגירושין, בפני צדדים שהחליטו להתגרש עומדות שתי אפשרויות עיקריות.  האפשרות הראשונה היא לנהל את הליכי הגירושין בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני על ידי הגשת תביעות מתאימות בנושאים הקשורים לגירושין על כל המשתמע מכך.

הסכם גירושין מחייב את הצדדים לפעול בהתאם להוראותיו
אפשרות פעולה נוספת שמאפשרת לצדדים חופש בחירה רב יותר היא חתימה על הסכם גירושין לאחר גיבוש הסכמות בנוגע לנושאים שבמחלוקת הקשורים לגירושין. הסכם גירושין הוא למעשה חוזה שנכרת בין בני זוג שהחליטו להיפרד אשר מחייב אותם למלא אחר הוראותיו. יתרון משמעותי של הסכם גירושין טמון בכך שלצדדים ניתנת הזדמנות לעצב בעצמם את ההסדרים המשפטיים שילוו אותם בהמשך חייהם לאחר שניהלו ביניהם משא ומתן ביחס לנושאים שבמחלוקת כגון חלוקת רכוש, דמי מזונות ילדים, הסדרי ראייה עם ילדים ועוד.
 
מאחר שמדובר בחוזה צופה פני עתיד אשר מחייב את הצדדים מבחינה משפטית לכל דבר ועניין, הסכם גירושין עשוי להשפיע באופן משמעותי על חיי בני הזוג שהחליטו להיפרד ועל חיי ילדיהם המשותפים בהיבט האישי והכלכלי. על כן, כדי להכין הסכם גירושין איכותי כדאי לפנות לעורך דין מנוסה, מיומן ומקצועי שערך הסכמי גירושין רבים בעבר.
 
קבלת שירות מקצועי מעורך דין מנוסה לצורך גיבוש הסכם גירושין תסייע לצדדים לשמור על זכויותיהם ולהבטיח שלא ייפגעו בעקבות החתימה על ההסכם. יובהר כי הסכם הגירושין מקבל תוקף מחייב של פסק דין אחרי שנבדק וקיבל את אישורו של בית המשפט לענייני משפחה או של בית הדין הרבני. כדי לקבל את אישור הערכאות, הצדדים יצטרכו להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט או לבית הדין הרבני ולהגיע לדיון שבמהלכו יוודא הדיין או השופט כי שני הצדדים מבינים לחלוטין את משמעות הוראותיו של הסכם הגירושין וכי חתמו עליו מרצונם החופשי.

חשיבה מקורית, ניסיון וידע מקצועי רחב ועדכני
עורכת דין ריקי אופק אבן צור עומדת בראש משרד עורכי דין שעוסק בתחום דיני המשפחה על כל גווניו. עורכת הדין ריקי אופק אבן צור בעלת ניסיון רב בתחום הגירושין כולל עריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, ייצוג בהליכים הקשורים בהסדרי ראייה עם ילדים ומזונות ילדים, אלימות במשפחה, חטיפות ילדים, נישואים חד מיניים ועוד. עורכת הדין ריקי אופק אבן צור מודעת לכך שהעיסוק המשפטי בתחום הגירושין מחייב חשיבה מקורית, ידע משפטי רחב ועדכני וניסיון רב בשילוב עם רגישות, מתן יחס אישי ללקוחות וזמינות גבוהה.

במהלך 20 שנות עיסוקה במקצוע, עורכת הדין ריקי אופק אבן צור שימשה כבאת כוח היועץ המשפטי לממשלה בתחום העיזבונות והכונס הרשמי, טיפלה באופן אישי במאות תיקי גירושין והפכה להיות מומחית בניהול תיקי גירושין ובתכנון אסטרטגיית פעולה משפטית מיטבית ללקוחותיה.

עורכת הדין ריקי אופק אבן צור וצוות משרדה מקפידים על מתן שירות אמין, איכותי ומקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר לכל לקוחות המשרד תוך שמירה על אנושיות ויחס אדיב וסבלני. עורכת הדין ריקי אופק אבן צור דוגלת במתן טיפול משפטי מקצועי, מסור ואיכותי במטרה להגיע לתוצאה המשפטית המיטבית עבור לקוחותיה.

פרטי התקשרות:
טלפון: 053-6112834
כתובת: דיסקין 9 א', קומה 2, ירושלים
אתר: https://www.lawguide.co.il/lawyers/9908/27204/ 

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.