המשפט האזרחי בו תובע יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, את כתבת גל"צ הדס שטייף ונוספים, ייצא הבוקר (ראשון) לדרך בבית המשפט המחוזי מרכז. עו"ד נוה, מי שעמד במרכזת פרשת השוחד המיני לכאורה שהסתיימה בסגירת התיק, תובע לא פחות מ-7 מיליון שקל מכתבת גלי צה"ל ומהתחנה, בעקבות מה שהוא מגדיר כפריצה לטלפון הנייד שלו והוצאת החומרים שהיו בו.

בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד בעז בן-צור, נטען על ידי התובע כי "באופן שקשה ליישבו עם אמת מידה עיתונאית או חוקית כלשהי, בניגוד לדין ותוך ביצוע שורה של עבירות פליליות, כל שיחותיו הפרטיות של התובע, כל התכתובות שניהל - חייו האישיים, במלואם - נחשפו ונגלו בפני הנתבעים, וחלקן אף בפני מאזיני גלי צה"ל (וכלי תקשורת אחרים)".

שטייף טענה מנגד בכתב ההגנה כי בית המשפט צריך לסלק את התביעה על הסף, "בהיותה תביעה טורדנית שאינה אלא שימוש לרעה בהליכי משפט", וציינה כי היא פעלה בהתאם להנחיות גורמים בתחנת הרדיו גלי צה"ל.

התביעה הוגשה גם נגד רזי ברקאי, מגיש את התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל; נורית קנטי, עורכת התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל; אילאיל שחר, ששימשה ראש מערכת החדשות בגלי צה"ל, ושמעון אלקבץ, מפקד גלי צה"ל. כולם, לכאורה, נחשפו לחומרים שהוציאה שטייף מהטלפון הנייד של נוה.