ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי חדש יחסית שמבטא תפיסה חברתית חדשה בכל הקשור ליחס לקשישים ולאנשים עם מוגבלויות. תפיסה זו מעמידה במרכז את הזכות הבסיסית של כל אדם לחיות את חייו לפי רצונו. ייפוי כוח מתמשך מאפשר לכל אדם כשיר משפטית ומעל גיל 18 לקבוע איך ינוהלו ענייניו הרפואיים, האישיים והרכושיים כאשר ייקבע שהוא לא כשיר עוד לקבל החלטות בעניינים אלו בעצמו.

עריכת ייפוי כוח מתמשך יכולה לחסוך הליך מורכב של מינוי אפוטרופוס
חשוב לציין כי עריכת ייפוי כוח מתמשך מבעוד מועד במצב שבו אדם כשיר משפטית וצלול בדעתו לרוב תחסוך לבני משפחתו את ההליך המשפטי המורכב והממושך הנלווה להגשת בקשה למינוי אפוטרופוס. תוך כך, עריכת ייפוי כוח מתמשך מאפשרת לממנה להחליט מי יהיה הגורם או הגורמים שיהיו אמונים על קבלת ההחלטות בקשר לאספקטים השונים בחייו כאשר לא יהיה כשיר עוד לקבל החלטות בעצמו. יובהר כי במסגרת ייפוי כוח מתמשך הממנה יכול לקבוע כי מיופה הכוח יקבל בשמו החלטות ביחס לעתידו לפי שיקול דעתו או לחילופין לפרט במדויק את רצונו ביחס לתוכן ההחלטות בכל נושא ונושא.

אחרי עריכת ייפוי הכוח המתמשך, עורך הדין יפקיד אותו אצל האפוטרופוס הכללי. ייפוי כוח מתמשך ייכנס לתוקף רק במצב שבו הממנה אינו מסוגל לקבל החלטות רציונליות ביחס לענייניו כאמור. יכולתו של הממנה לקבל החלטות ביחס לענייניו האישיים, הרפואיים והכספיים תיבחן על ידי רופא גריאטרי או בכל דרך אחרת שתיקבע בייפוי הכוח המתמשך. 

בחירה בעורך דין מקצועי ומנוסה לצורך עריכת ייפוי כוח מתמשך
כדי לערוך ייפוי כוח מתמשך חשוב מאוד לבחור בעורך דין מנוסה, מקצועי ומיומן שיוכל להכווין את הממנה לתרחישים עתידיים אפשריים בהתאם למאפייניו הייחודיים. עורך דין שהוסמך על ידי האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך יוכל לערוך את המסמך המשפטי באופן כזה שיבטיח כי רצון הממנה יתבטא באופן מיטבי במסמך. כך, הממנה יכול להיות סמוך ובטוח כי בבוא היום, במצב שבו הוא לא יהיה כשיר לקבל החלטות בענייניו, הם יתנהלו בדיוק כפי שתכנן כאשר היה צלול וחתם על ייפוי הכוח המתמשך.

עורכת הדין יהודית שם טוב היא מייסדת משרד בוטיק אשר מעניק ייעוץ משפטי אישי וייצוג משפטי בתחום דיני המשפחה. עו"ד שם טוב מלווה את לקוחותיה באופן אישי לאורך כל תהליך הכנת ייפוי הכוח המתמשך, החל מרגע הגעתו של הלקוח למשרד. במסגרת עיסוקה המקצועי, עורכת הדין יהודית שם טוב רשמה הישגים משפטיים מרשימים, כאשר ניסיונה הרב ומומחיותה בתחום דיני המשפחה סייעו לה להגיע בעקביות לתוצאות מיטביות עבור לקוחותיה. 

התאמה מדויקת של אסטרטגיית פעולה משפטית בתיק לצרכיו של הלקוח
עו"ד יהודית שם טוב מלווה באופן אישי כל מקרה שמגיע למשרד החל משלב הכנת החומר המשפטי, דרך לימוד התיק וגיבוש אסטרטגיית הפעולה בו ועד לייצוג הלקוח בערכאות שיפוטיות או עד להגעה להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט, וזאת תוך התחשבות מלאה ברצונותיו של הלקוח ובצרכיו.

עו"ד יהודית שם טוב דוגלת בכך שלקוח מרוצה הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר של המשרד ולכן היא שמה דגש על מתן יחס אישי ללקוחות המשרד ועל שיתוף הלקוח בהתפתחויות שחלות בתיק לכל אורך ההליכים המשפטיים. עורכת הדין יהודית שם טוב משתמשת בניסיון ובידע המשפטי הרב שצברה במהלך שנות עיסוקה במקצוע כדי להתאים באופן מדויק את האסטרטגיה המשפטית בתיק לצרכיו הפרטניים של הלקוח. 

פרטי התקשרות: 
טלפון - 053-7101867
אתר - https://www.lawguide.co.il/lawyers/8201/26345/ 
כתובת – דרך חברון 101, ירושלים

הכתבה באדיבות אתר עורכי הדין LawGuide.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.