למה עורך דין מיסים?
ייתכן שיש לכם קרוב משפחה שהוא עורך דין ממולח ומצליח ואם זה אכן המצב, אז למה שלא תעזרו בו בהתמודדות שלכם מול רשויות מע"מ? ובכן, עולם המשפט נחלק לתחומי התמחות ולא בכדי. על מנת לספק ייצוג משפטי נאות, נדרש עורך הדין להיכרות מעמיקה של החוקים הרלוונטיים, של פסיקות שניתנו בתחום, של פרוצדורות בירוקרטיות מול הרשויות הרלוונטיות ובאופן בו ניתן לסייע ללקוח בכל תחום.

עורך דין מיסים הוא עורך הדין שמחזיק בהתמחות הספציפית הנדרשת לייצוג אזרחים מול רשויות המס ומעבר להתמחות זו, מומלץ גם שלעורך הדין שאתם שוכרים יהיה ניסיון בייצוג ספציפי מול רשויות מע"מ. עו"ד מאיר בקרמן הוא עורך דין מיסים מול מעמ, בעל ניסיון רב בייצוג בתי עסק ותאגידים מול רשויות המע"מ והסדרת חילוקי דעות בנושא המיסים, הן בדיונים מקדמיים בין שני הצדדים והן מול ערכאות משפטיות.

באילו מקרים נדרש לכם עורך דין מיסים מול מע"מ?
ובכן, חילוקי דעות בין רשויות מע"מ ובין עסקים ותאגידים יכולים להתנהל בצורה מעודנת יותר או פחות. חילוקי דעות אלה יכולים להתקיים סביב חוב של בית העסק לרשויות מע"מ והם יכולים להתקיים סביב החלטה מנהלית שנתקבלה על ידי רשויות מע"מ לגבי חבות המס של העסק.
 
ככלל, בכל מקרה בו מפעילות עליכם רשויות המע"מ את כוחן השלטוני, הדרך הטובה ביותר להתמודד מולן היא באמצעות הערוץ המשפטי ובמקרה כזה אתם רוצים לצידכם עורך דין מיסים מול מעמ. שימו לב, שעו"ד מאיר בקרמן יכול לסייע לכם לא רק בדיונים משפטיים בערכאות המשפטיות, אלא גם ובעיקר בהתנהלות המקדמית מול רשויות המס מבלי להגיע בכלל לערכאות המשפטיות.
 
על כן, כבר כאשר אתם מקבלים את האינדיקציה הראשונה לכך שהולך להתפתח סכסוך מס בינכם ובין רשויות מע"מ, מומלץ כבר להצטייד בעורך דין מתאים לצידכם, שיוכל לגשר בין הצדדים ולעמוד על זכויותיכם עוד לפני שיעלו שני הצדדים על עצים גבוהים מהם יהיה קשה לאחר מכן לרדת.