תושב חברון ותושבת באר שבע נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד שתקפו בשבת בצהריים בחור בעל חזות חרדית בעת שפסע ברחוב בבאר שבע. השניים הועברו לחקירה ומאוחר יותר הובאו לבית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. במשטרה חושדים כי לאירוע החמור קשורים מעורבים נוספים ונעשים מאמצים לאתרם.

במוקד 100 של המשטרה התקבל בשבת בצהריים דיווח אודות אירוע תקיפה של בחור חרדי על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום. כוחות גדולים של משטרה הוזנקו לזירת האירוע והחלו בחקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, איסוף ראיות וגביית עדויות מעוברי אורח שהיו עדים לתקיפה.

סמוך לשעה 01:30, הצליחו בלשי וסיירי תחנת באר שבע, אחרי שאיתרו את זהות החשודים, להגיע אל ביתם של גבר ואישה, כאמור תושב חברון ותושבת בירת הנגב, ולבצע את מעצרם בבית שבו השתכנו. הרכב ששימש אותם על פי החשד לביצוע עבירת התקיפה אותר, נתפס והועבר לתחנת המשטרה.

חקירת האירוע נמשכת והמשטרה חושדת כי ישנם מעורבים נוספים בפרשה ונעשים עתה מאמצים לאתר גם אותם ולהביאם למעצר. במשטרה מציינים: "המשטרה רואה בחומרה אירוע זה ותפעל בכל האמצעים העומדים להביא למיצוי הדין כנגד המעורבים".