משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין תיק 4000, התחדש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. מנכ"ל וואלה! לשעבר, אילן ישועה, ניצב שוב על דוכן העדים להמשיך חקירתו הנגדית. כזכור, אתמול פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד בועז בן צור, ניסה לבסס את הנרטיב לפיו לא היה סיקור חיובי או "היענות חריגה" של וואלה! לראש הממשלה. 

במהלך החקירה סנגורו של ראש הממשלה העלה אירועים מכתב האישום וניסה להפריחם. כך למשל הראה כי למרות שנטען בכתב האישום כי נתניהו ביקש לפרסם כתבה על אישתו של נפתלי בנט, המראה כי כיהנה כשפית במסעדה לא כשרה, הכתבה לא פורסמה.

באירוע אחר מינואר 2018 כמה ימים לפני מועד הבחירות, הראה עו"ד בן צור כי דיווח על החלטת ועדת הבחירות המרכזית להסיר קמפיין של הבית היהודי שהראה תמונה של נפתלי ונתניהו יחד סוקר בהרחבה בכלי התקדורת המרכזיים אך בצניעות בוואלה תוך ניסוחים עדינים. כמו כן, 3 ימים לפני הבחירות, הועלתה כתבה התומכת בבנט ומראה כיצד מפלגתו לא הסירה את בניו של נתניהו מהקמפיין אלא הצניעה אותו בצבע אפור. 

בהמשך הציג עו"ד בן צור כיצד לטענתו, יום לפני הבחירות של ינואר 2018 בוואלה בחרו לפרסם מסיבות עיתונאים התומכות במפלגת העבודה וכתבה נוספת המעלה טענה לפיה הליכוד משתמש ביגאל עמיר נגד נפתלי בנט. כמו כן, בן צור הציג סירטון מיום הבחירות של על פי כתב האישום מדובר היה בהיענות לדרישות נתניהו וטען: "כל ראשי המפלגות נראו מצביעים ובית המשפט יכל להתרשם מכמה זמן ניתן לכל אחד לדבר. זה שוחד הרי".

לאחר מכן הקריא עו"ד בן צור קטע מתוך עדותו של אבירם אלעד, שהיה ראש מערכת החדשות ועורך ראשי באתר "וואלה!": "לדעתי לכל ההנחיות האלו הייתה אפס השפעה על הציבור. אחד כי אנחנו כלי תקשורת אחד מני רבים ושתיים, כי מדובר בבקשות מאוד ספציפיות שחלקן לא התבצעו וחלקן במבחן התוצאה היו שוליות מאוד בהשפעה על הציבור".

‏לאחר מכן טענה ההגנה בפני בית המשפט כי הפרקליטות מציגה דרישות סיקור שלא הוצגו להגנה לפני כן. השופטים קיבלו את בקשת ההגנה וקבעו כי על הפרקליטות להיצמד ל-315 דרישות הסיקור המוזכרות בכתב האישום ולא להתרחב לסיקור שמעבר, שלא הוצג להגנה.

במהלך הדיון הושמעו ציטוטים מתוך חקירותיו של ניר חפץ, שאמר: "לעיתים כאשר רציתי לטשטש את העובדה שמדובר בשרה או אפילו יאיר ייחסתי את הדבר לראש הממשלה באופן אישי, או להגדרה יותר מעורפלת שהיא כוללת את כולם".

סדרת התכתבויות של ישועה עם גורמים נוספים הוצגה בדיון והוקראה. בהן התבטאויות נגד ראש הממשלה: "ביבי אפס", "יש לי סלידה מראש הממשלה", "מטומטם עם הפרעת אישיות קשה".

מעדותו של גלעד ארדן, שהיה אז שר התקשורת, נאמר: "באופן אישי אני רואה ב-Walla יותר אתר סקס מאשר אתר חדשות. כאילו הוא לא באמת אתר כזה שמשפיע על פוליטיקאים ביומיום שלו, אבל אני יודע שיש לו הרבה מאד גולשים".
חוקר: "אתה יודע שהוא לא אתר סקס באמת". ארדן: "כנס ותראה שכן".