פרידה לא פשוטה: בתקופה שקדמה לפרידה האישה החלה באופן חריג שלא אפיין אותה, לצאת לבלות בלילות, להשתכר ולהזניח את המשפחה והבית. כשבן זוגה העז להעיר לה על כך, החליטה שהיא נפרדת ממנו. וזאת לאחר קשר זוגי של שמונה שנים. האישה יצאה מהדירה, שכרה עו"ד והגישה בקשה לצו הרחקה ולמשמורת על הקטינות בטענה שהאב מסוכן, כמובן שהתלוותה לכך גם תלונת שווא למשטרה וצו הרחקה אוטומטי שהוציאה המשטרה כנגד הבעל.

האב שכר את שירותיה של עו"ד גלית צור שטענה והוכיחה כי האב לא רק שכשיר ומתפקד, אלא שרק הוא זה שמגדל את הילדים בעיקר בתקופה האחרונה, בה האם זנחה את הכל לטובת בילוייה. האב ביקש להדגיש בפני ביהמ"ש כי הוא סבור שאסור להרחיק ילדים מאמם אך בשלב זה כל עוד האם לא ממש מתפקדת ואין לה מקום מגורים ראוי, הוא מבקש כי הילדים ישהו אצלו.

ביהמ"ש השתכנע ופסק על פי בקשת האב, מונתה עו"ס לסדרי דין על מנת לפקח על התהליך,  וקצב לאם  ביקורים חלקיים למספר שעות בשבוע עם הילדים עד שתוכיח התנהגות אחראית ומקום מגורים ראוי וקבוע. האם שכעסה מאוד על החלטה זו במקום לבחור בדרך ההליך המשפטי, בחרה בפתרון יצירתי וקיצוני: היא לקחה את הילדים לטיול קצר  ברכבה ובסיומו קראה לאב לאסוף אותם מהרכב בחזרה לבית. כשהאב פתח את דלת המכונית חשכו עיניו. הוא גילה לתדהמתו כי ילדיו יושבים ולצידם שרידי אמצעי מניעה משומשים.

האב כל כך כעס עד שאיבד את שלוות רוחו והטיח בפני האם את תסכולו ומורת רוחו מהתנהגותה שרק מתדרדרת. האם ניצלה המצב, דחפה בעוצמה את האב לעבר המדרכה, האב שניסה להתגונן, אחז בידה, האם בצורה מכוונת ומתוכננת, שרטה את עצמה בסמוך למקום האחיזה, פצעה עצמה ורצה להגיש תלונה במשטרה.

האב שהיה כה מתוסכל שלח לאם ולחבר שחשד שהיה עמה, הודעה זועמת ביותר, דבר שגרם גם לחבר להגיש נגד האב תלונה במשטרה על איומים הטרדה ואלימות. האב המתוסכל מצא עצמו במעצר באותו הלילה.

למחרת בבוקר הוגשה על ידי האם בקשה דחופה לשנות את החלטת ביהמ"ש לאור מסוכנותו של האב ואלימותו, והראיה שהוא מצוי במעצר ולהעביר את המשמורת לידי האם. עו"ד גלית צור הגישה תגובה לביהמ"ש ובה הוכיחה כי האם מנצלת כל פעולה ונוקטת בגישה תככנית ולא ישרה, הכל על מנת לנקום בבעל ולא מתוך רגש אימהי אחראי ודאגה כנה לילדיה. ביהמ"ש קיבל התגובה, הותיר ההחלטה על כנה והאב חזר לילדיו.