חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במשטרה עצרו במהלך הלילה (בין שבת לראשון) חמישה צעירים בשנות ה-20-30 לחייהם, בחשד שביצעו ירי לעבר דלת בית ברובע ה' באשדוד. כל החשודים מזוהים עם כנופיית הפשע מהבכירות באשדוד בראשותו של מיכאל טנסקי, המכונה כנופיית הגרוזינים. נזכיר כי אותה כנופיה מצויה בברית עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני.

מבירור ראשוני עולה החשד לפיו החמישה היו מעורבים לכאורה בירי על דלת ביתו של בכיר בכנופיית הפשע היריבה באשדוד, בראשותו של אייל נגר, המצויה בברית עם ארגון הפשיעה של בני שלמה. נציין כי בין כנופיית הגורזינים לכנופיית הפשע של נגר קיים סכסוך ממושך, שבעטיו התרחשו מספר ניסיונות פגיעה הדדיים בין הצדדים. 

כאמור, כוחות משטרה גדולים מתחנת אשדוד ומימ"ר לכיש שהגיעו לזירה, ביצעו מספר פעולות חקירה מורכבות, גבו עדויות ואספו ממצאים שסייעו והובילו לאיתורם ומעצרם של חמישה חשודים במעורבות באירוע הירי. בנוסף, החוקרים והבלשים של המשטרה שני רכבים שעל פי החשד שימשו את החשודים לביצוע העבירה והמילוט מהמקום. כלל החשודים הובאו לחקירה בתחנת אשדוד, ויובאו במהלך היום לדיון בבית המשפט להארכת מעצרם בבית המשפט.

בית משפט (צילום: שאטרסטוק)
בית משפט (צילום: שאטרסטוק)

האירוע המדובר המתרחש ארבעה ימים לאחר מעצרו של אייל נגר, הנחשב בנוסף להיותו ראש כנופיה עצמאי לכאורה גם לאחר מבכירי הארגון של שלמה. הוא נעצר יחד עם 17 חשודים נוספים, בחשד לשורה של עבירות חמורות והלבנת הון בהיקפים הנאמדים במיליוני שקלים.

למעצרו של נגד קדם מעצרו של טנסקי ביולי האחרון, יחד עם שבעה עצורים נוספים, בהם שלושה אוקראינים שהגיעו על פי החשד לבצע משימת חיסול, כך מעריכים במשטרה.