פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו חשפו היום (שני) תכתובות חדשות בין עד המדינה אילן ישועה לבין נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, בעת שהיה יו"ר מפלגת העבודה והתמודד נגד נתניהו בבחירות 2015. התכתובות נחשפו כחלק מתגובת פרקליטי נתניהו לכוונת הפרקליטות לקיים השלמות חקירה בתיקי נתניהו.

על פי ההתכתבויות בין ישועה להרצוג, מנכ"ל אתר וואלה! לשעבר הציע להרצוג להיעזר בו וכתב לו כי הוא מוזמן לשלוח לו הודעות "בכל שעה, מצידי 10 פעמים ביום". ישועה אף שלח בנוסף בהודעותיו איחולי הצלחה ליו"ר העבודה דאז בבחירות: "ברכות על הסקרים! מחזיק לך אצבעות, מה עם ביטחוניסט? חשוב במיוחד לאור הרשימה. החברה בסדר איתך? הכל בטיפול".

יצחק הרצוג (צילום: ערן בארי)
יצחק הרצוג (צילום: ערן בארי)

בההודעה נוספת ששלח ישועה נכתב: "אתה הולך לעשות היסטוריה ובמיקום הזה ובנסיבות האלו תציל את עם ישראל פשוטו כמשמעו. אתה תהיה ההרצוג הגדול מכולם".

בנוסף, פרקליטיו של נתניהו ביקשו להבהיר בתגובתם כי "השלמת חקירה אינה המקום לתיקון פגמים שהתגלו בטיעוני המאשימה, בניסיון לשפץ ולהנדס את החוסרים שנמצאו, שעליהם הצביעה ההגנה פעם אחר פעם. השלמת חקירה אינה מקצה שיפורים בראי טענות ההגנה, על דרך זימונו של עד 'נוח' למאשימה. לא לכך היא נועדה, לא זו תכליתה. כזו השלמת חקירה - הדין אינו מכיר ואינו מתיר.