מכירת דירה היא על פי רוב העסקה המשמעותית ביותר שאדם מבצע במהלך חייו. עסקת מכר דירה נחשבת לעסקה מורכבת הכוללת מספר שלבים, ריבוי של צדדים שמשתתפים בה ותמורה בהיקף משמעותי שעשויה להסתכם במיליוני שקלים. הסכם מכר דירה כולל התייחסות לשלל ההיבטים המשפטיים הרלבנטיים לעסקה והוא נערך אחרי שהסתיים המשא ומתן בין המוכר ובין הקונה.

עסקת מכר דירה נחשבת כאמור לעסקה מורכבת שכוללת בין היתר גם הסדרה משפטית של היבטי רישום ומיסוי מקרקעין. כדי לוודא שלא תופתעו בהמשך הדרך, רצוי לפנות לעורך דין מיומן, מקצועי ומנוסה כבר בשלביה הראשונים של העסקה. פניה מוקדמת לעורך דין מיומן עשויה במקרים רבים למנוע סיבוכים משפטיים וכלכליים שנובעים מחוסר ניסיון וידע של מוכר הנכס.

פניה מוקדמת לעורך דין תאפשר לכם לשמור על הזכויות
הסכם מכר דירה כולל לרוב את תיאור הנכס, הצהרות של המוכר ושל הקונה, התמורה שיקבל המוכר עבור הנכס, הוצאות ומיסים שנלווים לעסקה, מועדי תשלום, ייפוי כוח, רישום והעברת זכויות, פיצויים מוסכמים במקרה של הפרות מסוגים שונים ועוד.
 
לנוכח מורכבותה של עסקת המכר, ההמלצה עבור כל אדם שמתכוון למכור נכס מקרקעין היא לפנות מוקדם ככל האפשר לעורך דין מנוסה ומיומן שמתמחה בתחום עסקאות המקרקעין. במסגרת השירות המשפטי ללקוח, עורך הדין ייבחן ביסודיות את מצב רישום הזכויות בנכס, יעריך את גובה תשלומי המס הנובעים מהעסקה, יערוך את הסכם המכר ויבצע בדיקות משפטיות נוספות כדי לשמור על טובת הלקוח ועל זכויותיו.
 
מוכר נכס שפונה לעורך דין בעל מוניטין וניסיון רב בתחום המקרקעין והנדל"ן בהקדם האפשרי מעלה משמעותית את הסיכוי לכך שזכויותיו יישמרו במסגרת עסקת המכר וכי האינטרסים שלו יבואו לידי ביטוי באופן מיטבי.

ידע מקצועי וניסיון רב בניהול עסקאות מכר מקרקעין
עורך דין סמיר חורי בעל ניסיון רב בניהול עסקאות מכר מקרקעין החל משלב המשא ומתן. עו"ד חורי יבצע עבור הלקוח את כל הבדיקות המשפטיות הנדרשות, יערוך חוזה מכר בהתאם למאפיינים הייחודיים של הנכס ושל הצדדים לעסקה ויעניק ליווי משפטי למוכר הנכס עד להשלמתה המוצלחת של העסקה ברישום בטאבו. 

עו"ד סמיר חורי בעל ידע נרחב בתחום מיסוי המקרקעין ולפיכך מבצע עבור לקוחותיו בדיקות מיסוי שונות לפני ההתקשרות בעסקה לצורך הערכת עלויות העסקה הכוללות. נוסף על כך, עו"ד סמיר חורי מקפיד להתעדכן בחידושי הפסיקה והחקיקה הרלבנטיים לעסקאות מכר של נכסי מקרקעין. 

עו"ד חורי משלב בעיסוקו המשפטי שירות אישי, זמינות גבוהה וסבלנות יחד עם ידע משפטי מקיף ועדכני. עו"ד חורי מאמין בניהול שיח פתוח עם הלקוח ומקפיד לעדכנו בכל התפתחות הנוגעת לעסקת המכר בסמוך להתרחשותה.

גיבוש אסטרטגיית פעולה משפטית אופטימלית עבור מוכר הנכס
במהלך שנות עיסוקו הרבות במקצוע עריכת הדין, עו"ד סמיר חורי השלים עסקאות מכר רבות לשביעות רצונם המלאה של המוכרים. מעבר למתן ייצוג משפטי למוכרים בעסקאות מכר מקרקעין, עו"ד סמיר חורי עוסק בין היתר בסכסוכי שכנים, תביעות ליקויי בניה, התחדשות עירונית ותמ"א 38, תביעות לפינוי שוכר ועוד. ניסיונו הרב של עו"ד סמיר חורי מאפשר לו לגבש אסטרטגיית פעולה משפטית אופטימלית עבור כל מוכר נכס כדי לשמור על זכויותיו ולהגיע לתוצאות המיטביות עבורו.

פרטי התקשרות:
טלפון: 053-7429233
כתובת: י.ל. פרץ 32, חיפה.
אתר: https://www.din.co.il/lawyers/8776/26690/ 

הכתבה באדיבות האתר: din.co.il

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.