פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי באר שבע כתב אישום נגד דקל ששונקר, תושב הדרום בן ה-31, הכולל שבעה אישומים ביחס לשבע מתלוננות שונות, המייחס לו לגבי שש מהן עבירות של מעשה העלול להפיץ מחלה ואינוס, וכן עבירות נוספות של מעשים מגונים וקבלת דבר במרמה.

על פי כתב האישום, בין השנים 2021-2013, הכיר ששונקר את המתלוננות, שאחת מהן הייתה קטינה בת 13 בשנת 2013, וחלקן בעלות צרכים מיוחדים. הוא הכיר את המתלוננות בדרכים שונות, בין היתר דרך הרשתות החברתיות, מכרים משותפים ובדרכים נוספות.

בחלק מהמקרים, נהג לאתר נשים שנזקקו לעזרה, להציג מצג שווא לפיו בכוונתו לעזור להן כלכלית, רגשית ולטפל בהן. הוא עשה זאת תוך שהתחזה בין היתר למתמחה במשפטים העוסק בתחום הרשלנות הרפואית, למטפל רגשי ולמדריך קרב מגע. לאחר שהכיר את המתלוננות ורכש את אמונן, נהג לקבוע להיפגש עמן, ואז וביצע בהן לכאורה עבירות מין חמורות, בחלק מהמקרים בכוח, ובחלק מהמקרים תוך שהן מתחננות שיחדל ממעשיו, והודפות אותו מעליהן, אך ללא הועיל.

מכתב האישום עלה כי ששונקר, שהינו נשא של נגיף האיידס, לא עדכן את המתלוננות בדבר נשאותו ואף לא השתמש באמצעי מניעה תוך כדי ביצוע המעשים. בנוסף, ביקשה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפני כשבועיים, שוחחה ש', אחת המתלוננות נגדו, עם גולן יוכפז וענת דודידוב ב-103FM. לדבריה, ששונקר הציג את עצמו כעורך דין מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית ובמהלך שיחה שערכה עמו הוא טען כי הוא מלמד קרב מגע וביקש את רשותה ללמד אותה להגן על עצמה.

"הסכמתי כי לא היו את הכלים להגן על עצמי כשדבר כזה יקרה לי בעתיד, אם יקרה", כך סיפרה בראיון. "הוא הציג עלי את הסיטואציות שרצה ללמד, וכביכול הראה לי איך להגן על עצמי מהסיטואציה. ניסיתי להתנגד ולהוציא את הידיים שלו מהתחתונים שלי, וכשניסה להכניס את ידי לאיבר מינו בכוח, דחפתי אותו. הוא ניסה כמה פעמים ובסוף התייאש".