פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד שרית חורי, בת 47 מראשון לציון, בגין גניבה בידי עובד. זאת לאחר שבמסגרת עבודתה בבנק הפועלים גנבה מעל מאה אלף שקלים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יוסי קורצברג, עולה כי חורי עבדה במחלקת "מרכז המזומנים" בסניפי בנק הפועלים בת"א. במסגרת עבודתה טיפלה, בין היתר, בהפקדות במזומן שהפקידו לקוחות הבנק באמצעות מעטפות ייעודיות. בין השנים 2020-2018 ניצלה חורי את תפקידה ואת האמון שנתנה בה הנהלת הבנק וגנבה כסף מזומן בסכום כולל של כ-114,000 שקלים.

בכתב האישום נכתב כי "במסגרת עבודתה טיפלה הנאשמת גם בהפקדות במזומן שהפקידו לקוחות הבנק באמצעות מעטפות להפקדת מזומנים. במהלך עבודתה בבנק, בין השנים 2018 ועד 2020, ניצלה הנאשמת את תפקידה ואת האמון שנתנה בה הנהלת הבנק, וגנבה כספים מזומנים מתוך כספי הבנק שהופקדו אצלו על ידי לקוחותיו".

מבנק הפועלים נמסר כי "הבנק הגיש במאי 2020 תלונה במשטרת ישראל נגד העובדת, והביא לסיום עבודתה. במקביל, הבנק חקר את התנהלותה באופן יסודי, במטרה להבטיח כי לקוחות לא נפגעו. מדובר במקרה חריג מאוד והבנק רואה אותו בחומרה. בעקבות המקרה עודכנו תהליכי עבודה והוגברה הבקרה כך שמקרים מסוג זה לא ישנו. הנושא נדון בימים אלה בערכאות משפטיות ועל כן אנו מנועים מלהרחיב מעבר לכך".