נתין סיני כבן 40 נהרג היום (חמישי) לאחר שנפל מגובה באתר בנייה סמוך לשדרות גבריאלה ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירה. נסיבות האירוע נחקרות במשטרה בשיתוף משרד העבודה.

החובשים של מד"א תומר אבישי בן ציון ורז לוי, סיפרו: "הגענו לאתר הבניה והובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שנפל מגובה רב. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

בתוך כך, פועל כבן 40 נפצע בינוני לאחר שנפל מגובה באתר בנייה בשדרות ישראל פולק בקרית גת. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי עם חבלה בגפיים. 

מזירת התאונה במפעל בעכו (צילום: דוברות המשטרה)
מזירת התאונה במפעל בעכו (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, רק לפני כשבוע פועל בן 74 נהרג לאחר שנפגע ממדחס במהלך עבודתו במפעל באזור התעשייה עכו דרום. צוות מד"א שהוזעק למקום איתרו אותו כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים וקבעו את מותו.

כוחות משטרה ונציג של משרד העבודה שזומנו למקום, פתחו בחקירת האירוע ממנה עלה כי המדחס נפל על קבלן העבודה, תושב הכפר ג'דיידה מכר,  הקבלן נפצע באורח אנוש וכאמור, מותו נקבע במקום. 

פראמדיק מד"א עמוס דדון סיפר: "הפועל שנלכד בתוך המכונה היה מחוסר הכרה וסבל מחבלות קשות. יחד עם פועלים נוספים חילצנו אותו והתחלנו בטיפול הרפואי אבל לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

שבוע קודם לכן עובד זר כבן 40 נהרג לאחר שנפל ממנוף מגובה של כארבעים מטרים באתר בניה ברחוב יבנה פינת אחד העם, בתל אביב. צוות מד"א הגיע לזירה וקבע את מותו לאחר שנמצא ללא סימני חיים.