היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433 עצרה היום (רביעי) שני חשודים ועוד ארבעה עוכבו בחשד כי כפו על קבלנים שירותי שמירה באתרי בנייה תוך סחיטה באיומים. על פי החשד, החשודים הפעילו חברות שמירה שלא כדין ולכאורה, כפו עצמם על קבלני בניין שייקחו את שירותיהם בעשרות אתרי בניה ותשתיות באזור הצפון, תוך סחיטה באיומים וזריעת פחד בקרב הקבלנים.

בנוסף, החשדות עוסקים גם בעבירות כלכליות- עבירות מס מרמה והלבנת הון, בהיקפים של למעלה מ-10 מיליון שקלים, הפוגעים בכלכלת המדינה, באמצעות שימוש בחשבוניות פיקטיביות באופן שיטתי ומאורגן ע"י חברת השמירה.

בחודשים האחרונים נוהלה חקירה נוספת ע"י היאל"כ ביחד עם רשות המיסים והרשות להלבנת הון ומימון טרור, כאשר החקירה הוגדרה כחקירה סמויה. היום, עם מעבר החקירה למישור הגלוי, פשטו עשרות שוטרים מהיאל"כ ומחוז צפון, על בתיהם ועסקיהם של שני בעלי חברת השמירה ח.ע. טייגר וחשודים נוספים, וביצעו חיפושים לאיסוף ראיות בחשד לעבירות מרמה בנסיבות מחמירות, הפצת חשבוניות פיקטיביות, איומים, עבירות מס ועבירות עפ"י חוק איסור הלבנת הון.

במהלך החיפוש נתפסו מסמכים שונים, וכן שלושה כלי רכב יוקרתיים. המשטרה אף הודיעה כי תפעל לביטול רישיון החברה במשרד המשפטים.