משטרת ישראל השיקה היום (שני) שירות חדש לאזרח, שיאפשר גישה לשירותי משטרה מקוונים בלחיצת כפתור דרך אפליקציה חדשה שפותחה במיוחד עבור המשטרה. בין השירותים: הגשת תלונות, תשלום קנסות, דיווח על תאונות דרכים, איתור נעדרים ועוד. 

במשטרה עמלו בחודשים האחרונים על פיתוח האפליקציה במסגרת הנגשת שירותי משטרה מקוונים לאזרחים, ויצרו אפליקציה ייחודית שתאגד בתוכה את כל הקישורים לשירותי המשטרה הניתנים לאזרחים באופן דיגיטלי דרך המרשתת.

היום, לאחר עבודה מאומצת, עלתה לאוויר האפליקציה עם שלל חידושים ושירותים המאפשרים לאזרחים גישה נוחה וידידותית למשטרה מכל מקום באמצעות הרשת. האפליקציה פועלת באופן מאובטח ומוצפן, לשמירה מיטבית על בטחון המידע והפעולות המתבצעות ברשת.

כזכור, האפשרות להגיש תלונה באופן מקוון כבר קיימת ומונגשת לציבור, ובאמצעותה מוגשות אלפי תלונות למשטרה דרך התווך הרשתי. האפליקציה חדשה תאפשר גם הגשת תלונה מקוונת וגם מגוון שירותים נוסף, כגון בקשה לתעודת מידע פלילי או תעבורתי או זימון תור לתחנת המשטרה.

שירותים נוספים שמציעה האפליקציה הם איתור מידע על נעדרים, איתור מציאות יקרות ערך שנמסרו למשטרה, איתור הודעות על הפגנות תהלוכות, בקשה לקבלת רישיון לקיום אירוע, תשלום קנסות תעבורה, דיווח על תאונת דרכים קלה, דיווח על אבדה ועוד.

בנוסף, האפליקציה תאפשר לאזרח לקבל את הודעות הדוברות של המשטרה אודות אירועים, פעילות ועשייה של השוטרים בשטח וכך להיות מעודכנים בפעילות המשטרתית און ליין ובכל שעה. 

מהמשטרה נמסר כי מטרת הפרויקט היא שדרוג איכות השירותים המקוונים הניתנים לאזרחים בעידן הדיגיטלי, כחלק מחיזוק הקשר בין המשטרה לאזרח באמצעות המרשתת.

"אנו רואים בהשקת האפליקציה כלי יעיל וחשוב במתן השירותים לאזרחים, וממליצים לאזרחים להוריד את האפליקציה בחנויות הווירטואליות", נמסר. "נדגיש, הגשת תלונה מקוונת אינה מחליפה דיווחים בגין אירועי חירום, באירועים מסוג זה יש לפנות למוקד 100 של המשטרה. כמובן, בכל פנייה אנחנו תמיד נמצאים לשירותכם גם בתחנות המשטרה הפרוסות ברחבי הארץ".