דרמה נוספת במשפט זדורוב: הפרקליטות ביקשה לעצור את הדיונים של משפט זדורוב בשל לחצים לכאורה שמופעלים על השופט קולה, ראש צוות השופטים בתיק, אך בהמשך הודיע קולה כי הוא מסרב לבקשה. גיא פלג הביא הבוקר (חמישי) את את כל הפרטים על הסערה במשפט, בתוכניתו המשותפת עם ניסים משעל ב-103FM. 

"השורה התחתונה שהם מבקשים לעצור את המשפט החוזר", אמר פלג בפתח דבריו, והסביר: "הפרקליטות באה ומזכירה את הדברים שאמר כבוד השופט קולה, ראש הרכב השופטים, 'אני בתיק הזה לא יכול לשפוט בנפש חפצה עקב התנהלות הפרקליטים המופיעים בתיק מצד המאשימה, מצד המדינה'. אב בית הדין אמר שהשופט קולה, שמתנהל נגדו קמפיין שלם בתקשורת, רמז שהפרקליטות היא זו שמובילה את הקמפיין הזה".

עוד הוסיף, וסיפר כי "הסנגור צטט את הפרקליטות ואמר 'זה מה שהפרקליטות עושה ולכן אסור לכבודו להיכנע, הם אלופים בפייק ניוז, אלופים בלשחרר את כלבי התקיפה שלהם', ואב בית הדין שתק. לכן, הפרקליטות אומרת 'אנחנו מבקשים לדחות את טענותיו של השופט'. מציינים שהאמירות הקשות של השופט מצטרפות לאמירות אחרות של אב בית הדין כלפי המדינה".

לדבריו, "עכשיו עוברת הפרקליטות לבקשה של כבוד השופט שהפרקליטות תוציא הודעת אמון בבית המשפט ועל רקע זה הם לא יכולים למסור הודעת אמון בשופט משום שאין לה יסוד בדין או מקור לכל סמכות אחרת. ואז הם ממשיכים שהשופט בבית המשפט אמר 'אמרתי את שאמרתי ויש דברים שאני לא רוצה לחשוף עכשיו. מי שצריך לדעת יודע מי שלא לא יודע, נעשו כאן דברים שאסור שייעשו במדינה מתוקנת'. על רקע זה אומרת הפרקליטות שהיא סבורה שהאמירות של ראש הרכב השופטים מרמזות על מעשים לא חוקיים שנעשו כלפיו מצד גורמים".

פלג המשיך והבהיר את הודעת הפרקליטות: "'אי אפשר להשאיר את זה בערפל', אומרת הפרקליטות. לאור זאת, מבקשת הפרקליטות שיפרש את דבריו בהקשר הזה שכן אמירות כאלו אינן יכולות להישאר עלומות ובנסיבות כאלה סבורה הפרקליטות אין מקום להמשיך בשמיעת הראיות עד להבהרת הדברים, ומשם כך יהיה נכון לבטל את מועדי ההוכחות בתיק הזה'. דרמה גדולה מאוד".

"האם השופט חייב לקבל את בקשת הפרקליטות?", תהה משעל, ופלג השיב: "אם בית המשפט אומר שמופעלים והופעלו עליו לחצים, הוא חייב לפרט, אי אפשר להשאיר את זה ככה. הוא אומר שהופעלו לחצים גם מצד המדינה אבל גם מצדדים אחרים והם לחצים כאלו שהשופט אמר שהוא לא בטוח שהוא יכול להמשיך לשבת בדין. זאת אומרת שהוא מרמז ללחצים, איומים, דברים שצריך לברר אותם. לא רק מצד המדינה. הפרקליטות אומרת שהדברים לא מפורטים, חייבים להבין על מה הוא מדבר, זה מרמז לעבירות פליליות שבוצעו כלפי השופט".

בנוסף, הדגיש פלג כי "אם מישהו מאיים על שופט, מדבר איתו על תיק, מנסה להטות את תוצאות המשפט אלו דברים מאוד חמורים. לכן הפרקליטות אומרת 'אנחנו מסתייגים ממה שהוא האשים אותנו אבל אנחנו מאוד מודאגים וחייבים לברר את זה ולוודא שאין כאן עבירות פליליות שבוצעו כלפי בית המשפט בתיק הזה'. עד אז אי אפשר להמשיך לקיים את המשפט".

משעל ביקש לציין כי מדובר במשפט ציבורי וכי "הציבור כולו מעורב כבר 15 שנים במשפט הזה, אני לא מאמין שהתפנית הזו תעבור ככה". פלג התייחס לאמירותיו, וסיכם: "היא לא יכולה לעבור כך כי כמו שהפרקליטות מחדדת ואומרת 'אם בית המשפט אומר שהופעלו עליו לחצים פסולים צריכים לברר את זה עד תום ולוודא שחס וחלילה לא הגיעו לבית המשפט'. בית המשפט אמור לשפוט על פי ראיות".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm