בחברת Legale הבינו מזמן את מה שכולם מדברים עליו היום. לאנשים אין זמן ויכולת בכדי לבצע בעצמם הליכים בירוקרטיים מסובכים וכן אינם מעוניינים לשלם שכר טרחה גבוה מדי לעורכי דין בשיטה המסורתית. לשם כך נוצרה Legale - פלטפורמה ידידותית וקלה המנגישה את האפשרות לקבל שירותים בתחומים שונים בצורה קלה, יעילה וחסכונית!

בחברה מבטיחים לחסוך ללקוחות זמן בבירוקרטיה מסורבלת והתנהלות מול גורמים ממשלתיים ולהקל על חיי הלקוחות בביצוע הפעולות. כך, לקוחות החברה יכולים להתמקד במה שחשוב עבורם באמת – העסק שלהם או נושאים אחרים אשר בוערים בהם, בעוד את העבודה השחורה מבצעת הפלטפורמה החדשנית והעובדים מאחוריה. מעבר לכך, בחברה מציינים, כי אחת המטרות המרכזיות היא להפוך את תחום עריכת הדין לנגיש וידידותי יותר עבור הציבור. כך, שגם אם אין לכם ניסיון בפירוק חברה בע"מ ובהליכים הנדרשים לצורך ביצוע ההליך - תוכלו לבצע זאת בקלות

לדברי מייסדיה של Legale, המטרה בהקמת הפלטפורמה הייתה לחסוך ללקוחותיהם זמן, כסף והתעסקות בבירוקרטיה סבוכה. לשיטתם, פעולות פשוטות כיום מתבצעות בשיטה ישנה ומסורבלת שלא תואמת את ההתפתחות האינטרנטית על חיי היום יום שלנו. 

"החזון שלנו הוא להנגיש כמה שיותר שירותים משפטיים לעולם האונליין בצורה קלה וידידותית, באופן שקוף וברור והכי חשוב, מחיר נוח וללא הפתעות בדרך", כך אומרים בחברה. 

ואכן, העובדה שהפלטפורמה נעזרת בטכנולוגיה, מסייעת להביא את עולם עריכת הדין לעידן האינטרנט והטכנולוגיה.

באמצעות הפלטפורמה של ליגלי –ניתן להזין את הפרטים הרלוונטיים, ובתוך 5 דקות להעביר את העבודה לאחד העובדים או עורכי הדין שעובדים עם ליגלי, שיחל מיד בתהליך הרלוונטי. 

עורכי הדין מחויבים לרמת שירות ומקצועיות הגבוהה ביותר. ואכן, כמי ששמו לנגד עיניהם את החזון להנגשת שירותים משפטיים לעולם האונליין בצורה קלה ידידותית ושירותית, הצליחו בתוך זמן קצר להפוך לחברה מובילה בתחום. 

חלק משירותי החברה כוללים רישום חברה בע”מ, פירוק חברה בע”מ, כתיבת תקנון ותנאי שימוש לאתר אינטרנט, דו"ח שנתי לרשם החברות, העברת מניות, הקצאת מניות ועוד. 

מייסד ליגלי, עורך הדין ירון קצירי(צילום: יח''צ)
מייסד ליגלי, עורך הדין ירון קצירי(צילום: יח''צ)

איך זה עובד?
הפלטפורמה שעליה מתבססת Legale היא נגישה, ידידותית וקלה לשימוש וניתן בעזרתה להגיש ולבצע שירותים משפטיים מסורבלים, בקלות וב-5 דקות מכל מקום. בנוסף, הפלטפורמה מציעה מערכת הסכמים משפטיים חכמה אשר בעזרתה ניתן לבחור בהסכם הרצוי, לענות על מספר שאלות קצרות ולצאת עם הסכם משפטי שנערך ונבדק על ידי צוות עורכי הדין של החברה.

למידע נוסף בקרו באתר החברה לחצו כאן

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il