נהג אוטובוס שנפגע בגבו וברגלו בתאונת עבודה, נפל ונפצע בתאונה נוספת, הפעם בשטח ביתו, שהוכרה על ידי הביטוח הלאומי כתאונת עבודה נוספת. באמצעות עו"ד לואי זרייק, הצליח הנהג להוכיח שהנזק שנגרם מהתאונה הראשונה הוא זה שהוביל לפגיעתו השנייה. "עו"ד זרייק: "שינוי דרמטי בזכויותיו של הנהג ומענה מכובד לפרנסתו". 

בתחילה, נפגע נהג האוטובוס במסגרת תאונת עבודה בגבו וברגלו ורותק לביתו. באחד הימים, כשביקש לרדת במדרגות מביתו לגינה, חש תחושת נימול, ונפל על צד המדרגות, מלא צמחייה. מוט ברזל שניצב במקום חדר לגופו וגרם לפגיעה קשה. על פי תביעתו, תחושת הנימול שחש בעת הירידה במדרגות, שהובילה לנפילתו, נבעה מהתאונה הראשונה שעבר, תאונת העבודה, ועל כן, יש קשר בין המקרים וגם התאונה השנייה הינה תאונת עבודה. 

המשימה שעמדה בפני משרד עו"ד לואי זרייק היא להוכיח כי האירוע השני הוא תאונה עבודה. המשרד יצא למלחמה משפטית ורפואית להוכיח כי מדובר באירוע הקשור קשר ישיר לתאונת העבודה. 

לאחר חודשים של עבודה קשה, הצגת אסמכתאות, פסקי דין ומסמכים הצליח משרד זרייק להביא להכרה של המוסד לביטוח לאומי כי הנזק שנוצר עקב אירוע זה הוא חלק מהנזק שנגרם מתאונת העבודה. 

עו''ד לואי זרייק (צילום: יח''צ)
עו''ד לואי זרייק (צילום: יח''צ)

"הכרה זו", אומר עו"ד זרייק, "היא שינוי דרמטי בזכויות מרשינו ומענה מכובד לפרנסתו. אנו מברכים את הלקוח ומברכים כל מי שיפיק תועלת מהצלחה זו מאחלים לכולם בריאות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לעו"ד וידיאן בשארה עסאף אשר עשתה עבודה מקצועית ומדהימה עד להובלת תוצאה זו".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il