יו"ר נעמת חגית פאר פנתה אתמול במכתב דחוף לפרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן בדרישה לערער על החלטת ועדת השחרורים בעניינו של עבריין המין המורשע אלון קסטיאל. "שחרור מוקדם של עבריין מין סידרתי כקסטיאל הוא סטירת לחי מצלצלת לנפגעות ממנו, ומעבר לכך לכל נפגעת פוטנציאלית שרואה את הדברים ומסיקה את המסקנה המתבקשת: שאין מה ואין למי להתלונן", כתבה פאר.

"יתרה מכך, על פי הפרסומים, לכאורה, ולמרות בקשתן המפורשת של המתלוננות, נמנעה מרובן ההזדמנות לבוא ולהביא את עמדתן בפני הוועדה.
"מיותר לציין כי אין חובה בחוק לתת להן הזדמנות להביא את דבריהן באופן ישיר, אך זה אחד המקרים המחייבים זאת, והתמונה שבפניה הוועדה לא הייתה שלמה ללא מתן הזדמנות לנפגעות להביא את עמדתן באופן ישיר. "גם משום כך יש חובה לבחון שוב את ההחלטה ולהגיש את הערעור".

המחאה לא נשארה רק ברשת, אלא עברה גם לרחוב. המתלוננת הראשונה נגד קסטיאל, עירד מרציאנו צייגר, תלתה שלטים ליד בית המשפט בתל אביב המייצגים את מספר המתלוננות. בנוסף, בטור מיוחד לוואלה! כתבה עפרי יהב, מהנפגעות המרכזיות מקסטיאל, כי גילתה על שחרורו באמצעות התקשורת. "אכפת מהאסיר, אבל לאף אחד לא אכפת מהקורבנות, אכפת כמובן מהאסיר, כל תשומת הלב הייתה רק כלפיו", כתבה,  "באמת שאין לי מילים לתאר כמה זה מכעיס. לי בכלל לא נתנו את הפריבילגיה להגיע לוועדה".