החמרה במצבו של הילד נג'אח שנפצע בהצתה אתמול ביישוב חורה בנגב, כך נמסר מביה"ח סורוקה: "בשל מצבו הרפואי האנוש של הילד שפונה אתמול מחורה ודרגת הכוויות והיקפן שמכסות למעלה מ-90% משטח גופו, הוחלט היום (ראשון) על ידי הצוות הרפואי המטפל להעבירו ליחידת הכוויות הלאומית לילדים בביה"ח ספרא לילדים בשיבא. ההעברה בוצעה בתיאום מלא בין צוות היחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה לבין הצוות בשיבא".

בתוך כך, בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום בחמישה ימים את מעצרם של זקריה אבו אלקיעאן ומועד אבו אלקיעאן החשודים בהצתת חנות הטלפונים בחורה בה נפצע הילד בן משפחתם של החשודים ששהה במקום עם אביו. אתמול עצרו חוקרי היחידה המרכזית של מרחב נגב חשוד נוסף שלישי במספר במעורבות באירוע ההצתה, והוא יובא מחר לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. במהלך החקירה עצרו בלשי המשטרה חשוד נוסף בן המשפחה בן 25 בעת שנמלט לאילת והוא יובא להארכת מעצר.

לאחרונה, בעקבות סכסוך בתוך משפחת אבו אלקיעאן, התרחשו מספר אירועים אלימים וכחלק מהם הוצתה בשבת האחרונה חנות לממכר טלפונים ניידים בחורה. אביו של נג'אח התייחס בראיון ל-103FM לאלו שהציתו את השריפה, ולבעיה במגזר הערבי: "מי שאחראי על האירוע - אלו אנשים מוכרים, משפחה שהיה לה סכסוך והיום אחת באה להתנקם בשנייה. מישהו פשוט שפך חומר דליק והצית את המקום. אני לא מאמין שהם ידעו שיש ילד בחנות, אני יודע שלא הייתה להם כוונה לפגוע בו. אני מקווה שהוא יצא בזה שלם ובריא, הבעיה היא שאלו דברים שקורים כמעט כל יום במגזר הערבי. אני רוצה שימצאו פתרון לזה, אני רוצה שזה ייגמר עם הילד שלי - זו תופעה בכל המגזר הערבי, לא רק בשכונה אחת".