בית משפט השלום בתל אביב זיכה היום (שלישי) גבר בן 45 מביצוע עבירות של מעשים מגונים על בימת בית הכנסת בעת הקריאה בתורה ובמהלך תפילת יום הכיפורים בבני ברק.

השופטת דנה אמיר מבית משפט השלום בת"א אשר מונתה לאחרונה לבית המשפט המחוזי זיכתה את הנאשם – תושב בני-ברק, מביצוע מעשים מגונים באדם אחר בבית כנסת בעירו. מדובר בפרשה מורכבת בה הואשם הנאשם בעבירות קשות וחמורות כנגד מתפלל אחר.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ת"א כלל שני אישומים חמורים, כאשר באישום הראשון יוחס לנאשם ביצוע מעשה מגונה במהלך תפילת יום הכיפורים, בזמן שהמתלונן היה שקוע בתפילתו, ובאישום השני, על בימת בית הכנסת בעת הקריאה בתורה.

בהכרעת הדין קבע בית המשפט, בין השאר, שההגנה ביססה ספק בקשר להיתכנות ביצוע העבירות בפן הפיזי, וכן שנמצאו סתירות חיצוניות ופנימיות בגרסתו של המתלונן, המעלות קושי לאמץ את גרסתו.

עורך הדין אריאל וינדר, סנגורו של הנאשם: "מדובר בהכרעת דין צודקת, נכונה ואמיצה. אנו שמחים שלאחר ניהול הליך הוכחות מורכב, במסגרתו נבחנו מכלול הראיות לרבות העדויות והמוצגים, הצלחנו לקעקע את מהימנות גרסתו של המתלונן ונוצר הספק אשר הוביל לזיכוי הנאשם. בכך, למעשה, ניתן לומר כי נמנעו מהנאשם תקופת מאסר ואות קין על מצחו למשך חייו, על לא עוול בכפו".

עו''ד אריאל וינדר (צילום: באדיבות המצולם)
עו''ד אריאל וינדר (צילום: באדיבות המצולם)