דרמה בפרשה 1131: אחד מעדי המדינה בפרשה ומהבכירים בארגון של יצחק אברג'יל אשר מסר עדות על לא מעט מקרי רצח, נמצא בדרום אמריקה בסוף השבוע האחרון, כשהוא ללא רוח חיים. דיווח על כך הועבר באמצעות גורמי הממשל בדרום אמריקה דרך משרד החוץ ליחידת העילית של משטרת ישראל היאחב"ל בלהב 433 במשטרה, והיא הועברה לידיעת בני משפחתו של המנוח.

מדובר בדמות מוכרת בעולם הפשיעה שנעצר בגין עבירה שביצע ובמהלך חקירתו ביאחב"ל החליט להפליל דמויות מפתח בעולם הפשיעה בישראל. העד חשף מעורבות בכירים בארגוני הפשיעה בהקשר לפרשיות רצח, ואחר כך הוגלה מעבר לים (תוכנית להגנת עדים). כאמור בסוף השבוע האחרון דווח למשטרה על מציאת גופתו הוא נמצא מת בדירתו.

בשנת 2017, גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שנה וחצי מאסר ו-21 חודשי מאסר על איתי סנקר ומשה בן נתן בהתאמה בגין ניסיון לחסל עד מדינה בפרשה נגד בכירי ארגוני הפשיעה בישראל. כמו כן הוטל עליהם לשלם לעד המדינה פיצויים בסכום של 30 אלף שקל.

על פי כתב האישום, טרם עדותו נגד חבריהם, קשרו הנאשמים קשר לפגוע בו. באוגוסט 2015, בשעות הבוקר, הגיעו הנאשמים עם כלי רכב לחניית פארק הסמוך למקום מגוריו של העד בבת ים, והמתינו להגעתו למקום, כשהם חמושים באקדחים. בהמשך ירד העד עם חברו לפארק. כאשר הבחינו סנקר ובן נתן בעד, רצו לכיוונו וירו לעברו מספר יריות וזה החל להימלט מהמקום.  

לאחר מכן, השליכו הנאשמים את אחד האקדחים, נכנסו לרכב ונמלטו מממנו בנסיעה לכיוון מזרח. כתוצאה מירי הנאשמים לעברו, חדר קליע לידו הימנית של העד, ונגרם לו שבר. הוא נותח ואושפז למשך שלושה ימים בבית חולים.