הבעלים של פיצריית "הסובל" בתל אביב, אליעזר דלאל, שכיכב בסדרה "החברים של נאור", הורשע היום (ראשון) בביצוע עבירות של מעשה מגונה כנגד שלוש מתלוננות שונות. 

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לילך כץ, בספטמבר 2018 וביוני 2019 פנה דלאל כל פעם למתלוננת אחרת, החל לשוחח עימן, והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו. במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה, ביצע בהן מעשים מגונים ולא פסק מכך גם לאחר שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים אלו ורצונן ללכת.

השופטת דנה אמיר ציינה בהחלטה כי "לצד התרשמותי הבלתי אמצעית ממהימנות ואותנטיות גרסת המתלוננות ומהראיות התומכות בה, מבחינת גרסת המתלוננות אף עולה כי קיים דמיון רב ובולט בין מעשי הנאשם המתוארים על ידי כל אחת מהן, המעיד על דפוס פעולה דומה".

לדבריה, "הנאשם לא החמיץ כל הזדמנות לעלוב במתלוננות ו/או במבנה גופן, ולנסות להגחיך את תלונתן. עדותו הייתה מזלזלת ופוגענית במתלוננות שכולן צעירות מאוד, שתיים מהן כאמור היו קטינות בעת האירוע, וכן בקושי שלהן להעיד. גרסאותיו של הנאשם ביחס לפרטי האירועים הקונקרטיים היו מתפתלות ומתחכמות, בחלקן כבושות וסותרות חלקים מהגרסה שמסר בחקירה, ולא עוררו אמון".