אלכסנדר מוזגובוי, תושב פרדס חנה כבן 30 החשוד בניסיון חטיפה ותקיפה של נערה בת 16 לפני כשבועיים, נהג לצלם בטלפון הנייד שלו נשים מסתובבות ברחובות ללא ידיעתן. 

במהלך חקירתו של החשוד בחטיפה במשטרה, נבדקו מספר כיוונים ובהם גם הטלפון שלו, בו נמצאו כ-20 סרטונים של נשים אקראיות הולכות ברחוב, יוצאות מחנויות, שצולמו בגבן למצלמה. עם זאת, בטלפון לא נמצאה הוכחה לכל עבירה.

"ניסה להרים אותה ולקחת אותה לבגאז'": חשד לניסיון חטיפת בת 16 בפרדס חנה
"נאבקה וצרחה": אביה של הנערה שכמעט נחטפה חושף פרטים חדשים על התקרית
הותר לפרסום: אלכסנדר מוזגובוי הוא החשוד בניסיון חטיפת קטינה בפרדס חנה

כזכור, מוקדם יותר היום הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום כנגד מוזגובוי בתום חקירת המשטרה נגדו, שהחלה בתחילת החודש, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע חטיפה בפרדס חנה. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר רכבו של אלכסנדר ובכך לעלות על זהותו. בסריקות שערכה המשטרה, זוהה רכבו חונה בסמוך לבית אחד מרחובות העיר.

בהמשך, עלה כי החשוד מיקם את רכבו, ארב לקטינה מאחורי חומה וכשזו הגיעה אליו קפץ עליה והכניס אותה לתוך תא המטען של רכבו. בזמן שהחשוד זיהה את הקטינה, גמלה בליבו ההחלטה לחטוף אותה על מנת לעורר פרובוקציה בעיר.

לאחר מכן, הקטינה נאבקה בו ואחזה ברכב ונפלה לרצפה, אך החשוד ניסה למשוך אותה שנית לתוך תא המטען ובזכות התנגדותה הצליחה להימלט אל אזרחים ששהו בסמוך. החשוד נמלט מהזירה לאחר שזיהה את האזרחים.

רב פקד תומר קסלסי על החשוד בניסיון החטיפה בפרדס חנה (צילום: דוברות המשטרה)

ראש מחלק נוער חשיפה בימ"ר חוף, רפ"ק תומר קסלסי מסר: "מדובר באירוע חמור שלולא נחישותה של הקטינה וסיוע של אזרחים ששהו בסמוך ייתכן והיה מסתיים באופן טראגי. בשל נסיבות המקרה הטיל מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף. פעלנו במהירות וביעילות תוך שיתוף פעולה עם תושבי פרדס חנה וגורמי המועצה על מנת להתחקות אחר רכבו של החשוד במטרה לאתר את זהותו, להביא למעצרו ולהשיב את תחושת הביטחון לציבור".