ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) נחקר הבוקר (ראשון) בלהב 433 במשך חמש שעות, בחשד לתקיפת שוטר. לאחר שקיבלה את אישור היועצת המשפטית למממשלה לכך, הודיעה המשטרה לפני מספר ימים כי כסיף יוזמן לחקירת האירוע. 

מי שמרים יד על שוטר צריך לדעת שדינה של היד להישבר
במשטרה בוחנים: פתיחת חקירות פליליות נגד ח"כים שתועדו בתקריות אלימות כלפי שוטרים

ראש מפלגתו של כסיף, חבר הכנסת איימן עודה הגיב לחקירת כסיף ומסר: "חברי ח״כ עופר כסיף נחקר מזה חמש שעות במשטרה. אני עומד לצד עופר, חבר ושותף במאבק נגד הכיבוש ולמען שלום ושוויון. אשמח לראות את המשטרה משקיעה כך בחקר עשרות מקרי הרצח הלא מפוענחים בחברה הערבית".

בתאריך ה-13 במאי, תועד כסיף כשהוא חובט בראשו של שוטר ממחוז ש"י. האירוע התרחש בדרום הר חברון, וכסיף נראה בסרטון כשהוא מכה את השוטר, לאחר שחסם את דרכו להפגנה שהתרחשה במקום. השוטר ששמר על איפוק במהלך האירוע ולא הגיב, מסר מאוחר יותר את גרסתו להתרחשותם של הדברים. "שוב המשטרה משקרת כדי לכסות על אלימותה, מחדליה ופשעיה", מסר בתגובה כסיף.

תקיפתו של כסיף עוררה סערה משמעותית במערכת הפוליטית. ראש הממשלה דאז נפתלי בנט, הגיב כי "כסיף מתחבא בפחדנות מאחורי החסינות". השר לביטחון הפנים עמר בר-לב תקף גם הוא את כסיף: "ח"כ עופר כסיף חצה כל גבול והתנהל בצורה מחפירה כשהכה שוטר בראשו. בלתי נסבל שח"כים מנצלים פעם אחר פעם את חסינותם כדי לעשות הון פוליטי על גבם של שוטרי ושוטרות משטרת ישראל, ומפעילים כלפיהם אלימות פיזית".