עו"ד אמיר טיטונוביץ', פרקליטו של הבלש ששירת בלהב 433 ונתבע תביעת לשון הרע ע"י קצין ביחידה, שוחח היום עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM על הדרישה שהעביר הבוקר הבלש הנתבע לפרקליט המדינה לפתוח בחקירה נגד תת ניצב כורש בר נור, הקצין שהיה אחראי על חקירות נתניהו, בטענה שבר נור הגיש לבית המשפט תצהיר כוזב. 

בפתח דבריו סיפר עו"ד טיטונוביץ'' כי "שלחנו מכתב לפני שבועיים לפרקליט המדינה ובמבקר המשרד לביטחון פנים, הבאנו בפניהם מידע והצענו לו לבדוק את הדברים כי אנחנו בטוחים שנפל בהם פגם. מדובר בבלש בלהב 433 שפתאום מצא את עצמו נתבע בתביעת לשון הרע על ידי מפקדו ומדוע? כי הלקוח שלי העז להעלות חשדות בדבר אי סדרים או אי תקניות".

"במה מדובר? הוא מצא את עצמו באירוע של להב 433 במתחם הפרטי של אגן החופים של עיריית ראשון לציון. התברר לו שהאירוע נערך ללא תמורה, והוא ידע שבאותו זמן נערכת חקירה של אגף החופים של ראשון לציון על ידי אותה יחידה. לא ייתכן".

הוא הוסיף וטען כי הלקוח שלו "הוא לא טראבל מייקר, הוא אחד שאכפת לו, שוטר גאה, משטרת ישראל חשובה לו ולא יעלה על דעתו שבמשטרה יתנהלו דברים לא באופן תקין, ועוד בקודש הקודשים של המשטרה, בלהב 433. הוא גם לא האשים אף אחד".

לדבריו, "במסגרת התביעה טען התובע, לא הלקוח שלי, בר נור אישר את האירוע הזה. לא האמנו וביקשנו ממנו תצהיר, ומכאן התגלגלו הדברים. בהתחלה קיבלנו תצהיר אחד, סברנו שהוא לא מדויק, ביקשנו לתקן, נדחנו".

הוא אמר שהוא לא היה המפקד באותה שעה.
"זאת אחת הבעיות והתברר שכן, והוא תיקן את זה אחר כך. כל החקירה שהתנהלה על אגף החופים, חצי שנה התנהל לפני שהוא היה ושנה שהוא היה. ראוי שבר נור ייבדק היטב כי אני סבור שנפל פגם חמור, אני חושב, כך כתבנו, שהוא ניסח את התצהיר באופן מחושב. זאת סברתינו. התצהיר היה לבקשתי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "תצהירו של תנ"צ כורש ברנור ניתן במסגרת תביעה שהצדדים לה הם שני שוטרים, ומתבררת בימים אלה בבית הדין לעבודה. יובהר כי המשטרה ותנ"צ ברנור אינם צד לתביעה, זאת, על אף הניסיונות החוזרים והנשנים לשרבב את שמו לאירוע ולהטעות את הקוראים. התצהיר מטעם תנ"צ ברנור, ניתן לבקשת השוטר הנתבע. הכנת התצהיר לוותה ע"י הגורמים המוסמכים והטענות לכאורה כי תנ"צ ברנור מסר תצהיר כוזב או מטעה חסרות כל שחר, אין להן אחיזה במציאות והן נועדו לקושש כותרות. מדובר בתיקונים טכניים שלא שינו את מהות התצהיר. יש להצר על הניסיון להכפיש את שמו של תנ"צ ברנור ללא כל בסיס.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM.