פרשת האונס בכלא גלבוע: הסוהרת שחשפה כי נאנסה על ידי האסיר הביטחוני בכלא גלבוע, התארחה היום (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחסה לעימות הראשון שהתקיים ביניהם: "העימות היה מאוד סוער מבחינה רגשית, לפחות אצלי. בעימות התמודדתי בפעם הראשונה מאז שהשתחררתי עם להטיח בו את שעשה לי. זה היה לא קל אבל מאוד משחרר. התמודדתי מול בן אדם שאו לגלג עליי או ניסה לעקוץ אותי ולהוריד אותי, אבל בסופו של דבר אני חושבת שהאמת שלי כל כך חזקה שאני פשוט מדברת אותה בצורה כל כך טוטאלית שהוא נורא נבהל מזה שפתאום אני צועקת את זה".

כתם על המדינה: אונס בחסות כלא גלבוע לא יכול להיעלם מן העין | רפי קרסו
עוה"ד של הסוהרות: "שנה אחרי האונס - האסיר ניסה לאנוס שוב"  

"המילים לא פוגעות בי כמו הידיעה שאתה יודע את האמת, אתה יודע שאני לא משקרת ואתה משקר לי בפרצוף. הוא כל שניה, כל דבר שהוא דיבר, הוא הסיט את המבט שלו לחוקרת, אם היא מקשיבה, ואני לא הסתכלתי עליה פעם אחת. אמרתי לו 'אף אחד בחדר הזה לא מעניין אותי, זה אני ואתה ואנחנו שנינו יודעים את האמת. אין טעם להסתיר אותה, היא כבר התפוצצה'", הוסיפה המתלוננת.

היא סיפרה על טענותיו של המחבל כלפיה: "הוא מדבר על זה שקודם כל אני הייתי מטרידה אותו, שהייתי כופה את עצמי עליו, ולאחר מכן הוא אמר לי 'אני התרציתי בפנייך'. אחר כך החוקרת שלי אמרה לי 'הוורידים שלך יצאו, אם היית רואה את עצמך מהצד היית נבהלת'. אני כל כך צעקתי כי אתה מסתכל לי בעיניים ואתה יודע שאני דוברת אמת ואתה משקר לי, פשוט יושב ומשקר".

כשנשאלה האם היא מצטערת על השירות, ענתה הסוהרת כי "90 אחוזים שכן. מצד אחד, ההתחלה שלי הייתה מלאת שאיפות, מאוד רציתי להמשיך, אבל מצד שני אני חושבת היום שלא מגיע לי בתור חיילת מה שחוויתי. לא מגיע לאף חייל צה"ל". היא התייחסה לכך שבני משפחתה אינם יודעים על המקרה: "נכון. הם לא מכירים את הסיפור האמיתי, ואני לא רוצה שיהיה לי להמשך החיים שלי שאני מנסה לאסוף אותם ולהשתקם, אני לא רוצה שיהיה לי אות קלון של 'מחבל אנס אותי, נגע בי', או 'התירו למחבל לגעת בי".

בנוסף, עו"ד קרן ברק, המייצגת את הסוהרת, התייחסה לניסיון לאסוף עדויות לפיהן היא רצתה קשר עם האסיר: "זה מה שנקרא, זה לא מפתיע, זה קורה בדרך כלל לרוב נפגעות התקיפה. זה הכי קל להאשים את הקורבן, זו הסחת דעת. הרי מה השאלה האמיתית בסיפור הזה? איך וכיצד משנת 2014 ועד 2018 ישב מחבל אחד ופגע אחת תאחרי השנייה בשנים". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fM.