סוכן הדוגמניות שי אביטל נעצר באמסטרדם, בחשד לעבירות מין. זאת, לאחר פעילות משותפת של חטיבת המודיעים ומשטרת הולנד, לצורך הסגרתו בישראלי. על כך, פרקליטו, עורך הדין ששי גז, שוחח הערב (שני) עם אריה אלדד ובן כספית ב-103FM, והתייחס להמשך מעצרו.

בפתח דבריו, אמר עורך הדין גז: "מכל התלונות שהוגשו בטלוויזיה וכל מה ששמענו, לפי בקשת המעצר נותרו 2 תלונות והן על מעשים מגונים, לא שאני מקל ראש, אבל אנחנו נמצאים בסיפור אחר. בית המשפט ההולנדי לא רצה לקחת סיכונים ואמר 'טענות טובות אבל אני לא רוצה שהוא יברח'. אנחנו מקווים ופונים להרכב השופטים שיעיינו מחדש בהחלטה וישנו את דעתם. לדעתי אין חובה שהוא ייעצר, וודאי לא לפי המקרים האלו ואדם בלי עבר פלילי. אני חושש שמשטרת ישראל קצת הטתה היום את בית המשפט, אני מקווה שיתקנו את זה".

לאחר מכן, נשאל מדוע אביטל לא מגיע לישראל כדי "להוכיח את חפותו". עורך הדין גז השיב: "הוא היה כבר פעמיים בדרך למטוס, אני ליוויתי אותו, ואז הרצח אופי, הזיהום של החקירות, שכל רגע יוצא צוות טלוויזיה ואומר 'עכשיו זו התלונה ה־26', טבעי שהוא גם חשש וגם חיכה שהתמונה יותר תתבהר, אסף את ראיותיו ועוד לא אזר את כל האומץ הנדרש. הוא היה בדרך למטוס עם כרטיס טיסה אבל אז כשהוא חשב ושמע ברדיו ובטלוויזיה שעשרות תלונות הוגשו".

בסיום, אמר: "אני לא אגיד שאתם לא צודקים מבחינה רעיונית, אבל אני לא מציע לאף אחד להיות בנעליי אדם שכל רגע עוד תלונה קמה מנשים שהוא עשה להן רק טוב, הוא מחזיק ראיות נגד כל אישה ואישה ועובדה שהמשטרה עצמה לא מאמינה להם". לדבריו, הסיכוי להגיע לפשרה "לא נשקלת".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm