ברח לכיוון הלא נכון: נער בן 13, תושב ג'סר א זרקא, נפצע באורח אנוש אמש (שישי) לאחר שנפגע מירי בחזהו, בעת שניסה להימלט מאזור שבו בוצע ירי מסיבי לעבר בית. 

בעת האירוע, שהה הקטין בפיצריה ביישוב וניסה להימלט מהמקום לאחר ששמע קולות ירי מחשש שייפגע. אמנם, לרוע מזלו הוא נמלט דווקא לתוך זירת הירי - נפגע מכדור בחזהו ונפצע באורח אנוש. בבית החולים עדיין נאבקים על חייו כשמצבו מוגדר אנוש ולא יציב. 

מחקירה ראשונית של המשטרה ועלה כי הקטין נכנס לבהלה בעקבות רעשי הירי. "לרוע מזלו, בעת שהוא ניסה להימלט הוא ברח לכיוון הלא נכון ונפגע", אומר גורם בכיר במשטרה ומוסיף, "חתך הגילאים הולך וקטן הן מצד הנפגעים והן מצד המשתמשים באמל"ח, רק שלשום נעצרו שני קטינים בחשד להשלכת מטענים והשבוע נפגע קטין בן 17 מירי, ועתה קטין בן 13. המצב הזה הולך ומדאיג. המשטרה עושה הכל על מנת לסכל את האירועים ולעצור את העבריינים".

כאמור, בתחילת השבוע קטין כבן 17 נורה למוות בחנות ירקות בג'סר א זרקא. הקטין, בעל חנות ירקות במועצה המקומית, נורה למוות מטווח קצר על ידי מתנקש שנכנסו לחנות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח הלל יפה, תוך פעולות החייאה כשהוא סובל מפציעה חודרת. מאמצי ההחייאה לא צלחו והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו בזמן הפינוי.