עוד הוא הוסיף כי "אם אני גונב תפוח שם בכיס ואם ברחתי ברור שאני מתכונן לשלול אותו. לעומת זאת מרמה היא דבר הרבה יותר ערטילאי ובעיקר אם אתה מוסיף לזה את הפרת האמונים. במשטר חזק, אם שר מעונין לבצע סלילת כביש והיועמ"ש במשרדו אומר לו: "אל תעשה את זה" והוא כן עושה את זה. האם הוא הפר אמונים? האם היועמ"ש הוא השליט במשרד? לצערי הבעיה במשפט הפלילי שלא יהיה סעיף חוק שכל אחד רשאי לפרש אותו כרצונו. לכן הדברים ברורים. גנבת? 3 שנים מקסימום. רצח? מאסר עולם. כאן בא סעיף עבירה שבעיקר מופנה כלפי עובדי ציבור ומחזיק אותם ברצועה מאד קצרה ובלתי ברורה. עם כל ההתנגדות שלי להעלאת הצעות חוק פופוליסטיות בזמן בחירות, זה לא ראוי ולא צריך לעשות את זה. השאלה המרכזית בחוק הזה, עם כל הכבוד הראוי, הוא איננו הראשון שמדבר עליהן. תקופה ממושכת רבים וטובים העלו את הנושא".
לשאלתו של מינץ, האם שינוי החוק יובל לשנות מהותית את מערכת המשפט, השיב: "אינני חושב שזה ישנה את מערכת המשפט. בצד המקצועי אני תומך במלומדים שאומרים שצריך לשנות את זה מזמן. הסיבה היא חוסר הבהירות. תוסיף לזה, שנשיא בימ"ש העליון לשעבר אהרון ברק, תמך בכיוון הזה של העבירה ותוסיף לזה שהעבירה בעצם, לפחות תיאורטית, מותירה יכולת שלטון רבה, בידי הרשות המשפטית. במדינה והאקלים שבו היועהמ"ש הוא גם יועץ לממשל וגם התובע של הממשלה, כאן עיקר ההתנגדות ולכן זה לא דבר גדול".