אירוע רודף אירוע: המשטרה פתחה היום (ראשון) בחקירת אירוע דקירה בבית ספר בנתניה, במהלכו נפצע קטין בן 16 באורח קל. מבדיקה ראשונית עולה כי הקורבן נדקר בתוך בית הספר ופונה לקבלת טיפול ברפואי במרכז הרפואי לניאדו בעיר. שני קטינים, תלמידי בית הספר, נעצרו בחשד למעורבות באירוע. 

בתום חקירה של מחלקת הנוער בתחנת משטרת נתניה עלה כי הנערים, בגילי 15 ו-16, תקפו ודקרו את הקורבן ללא כל סיבה או רקע. מחר יובאו שני החשודים לדיון בבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרם.

מעיריית נתניה נמסר: "עיריית נתניה מגנה וכואבת  כל מקרה של אלימות ועושה כל מאמץ  כדי למגר את התופעה. המקרה הנ"ל נמצא בחקירת משטרה ובטיפול משרד החינוך, מנהל החינוך וצוות בית הספר. התלמיד נפגע קל ופונה לקבל טיפול רפואי. מייד עם קבלת הדיווח, הגיעה ראש העיר, מרים פיירברג איכר, לבית החולים לבקר את הנער ומשפחתו והבטיחה לסייע ככל שיידרש".

האירוע בנתניה מגיע לאחר אירוע אלימות שהתרחש בבית ספר תיכון באשדוד. משטרת ישראל פתחה בסוף השבוע בחקירת אירוע אלימות במוסד בעיר, בו קטין כבן 13 תקף באלימות קטין אחר. הקטין החשוד בתקיפה התייצב בתחנת המשטרה באשדוד, שם הוא נחקר בחשד לתקיפה, ושוחרר בליווי מבוגר בתנאים מגבילים.

מדובר באירוע מלפני כמה ימים שתועד בסרטון שדלף לרשתות בסוף השבוע, בו התלמיד תועד דורך על הראש של חברו, שפונה לבית החולים. הקטין זומן לחקירה, המשטרה בודקת האם הייתה חובת דיווח של צוות בית הספר, ואם כן ייתכן ויחקרו גם גורמים בצוות בית הספר. 

בתוך כך, במסגרת חקירת אירוע אלימות דומה, חוקרי הימ"ר מרכז הגיעו לבניין עיריית רחובות ולקחו מסמכים, תוך שהם גובים עדויות בעניין הדקירה שאירעה בבית הספר התיכון בעיר בשבוע שעבר.