הקרבות בעולם התחתון: הצהרות תובע הוגשה היום (חמישי) נגד חשוד בן 23, בגין הצתת רכב וניסיון להוציא לפועל פגיעה באדם באשדוד, בסוף החודש שעבר. הוא נחשב לחשוד המרכזי בפרשה, ובנוסף אליו נעצרו מספר אנשים נוספים. מתחקור ראשוני עלה כי המטען הופנה לעבר "חייל" בארגון הפשיעה של אייל נגר, מי שמסתמן כיורש של בני שלמה. בהמשך, צפוי להיות מוגש כנגדו כתב אישום.

עם פשיטת השוטרים על ביתו של החשוד המרכזי, נתפסו סמים מסוגים שונים, כסף מזויף וכלי תקיפה. כמו כן, מעצרו הוארך על ליום ראשון הקרוב. 

זירת החיסול של בני שלמה בתחנת הדלק באזור (צילום: אבשלום ששוני)
זירת החיסול של בני שלמה בתחנת הדלק באזור (צילום: אבשלום ששוני)

כזכור, נגר נעצר בחודש נובבמר בנתב"ג, בחשד שתכנן להוציא לפועל נקמה בעקבות חיסולו של שלמה. לאחר שבית משפט השלום באשקלון הורה על שחרורו ללא תנאים, החליט בית המשפט המחוזי בבאר שבע להפוך את ההחלטה ולהשאירו במעצר בית, לצד הרחקתו מאזור הדרום. מספר ימים לפני כן שוחררו ממעצרם שני החשודים המרכזיים במעורבות בחיסול שלמה - סטודנט לרפואה ואחיו.

ב-3 באוקטובר, כאמור, חוסל שלמה על ידי מתנקשים רעולי פנים שירו בו ובאדם נוסף בתחנת דלק בדרך השבעה.  כתוצאה מהירי נפצע שלמה באורח אנוש ואילו חברו נפצע באורח קשה. השניים פונו לבי"ח וולפסון ועם הגעתם נקבע מותו של הבכיר, ואילו חברו נכנס לחדר ניתוח.