הטרדת עדי התביעה במשפט נתניהו: היום (ראשון) נפתח משפטם של שמואל טל והרצל גולן, שניים מארבעת הנאשמים בהטרדות של עד המדינה ניר חפץ ועדת התביעה הדס קליין, שניהם עדים מרכזיים במשפט המתנהל נגד ח"כ בנימין נתניהו ואחרים ("תיקי האלפים"). 

שני כתבי האישום הראשונים הוגשו על הטרדתו של חפץ. לפי כתב האישום הראשון שהוגש נגד הרצל גולן, בן 69 מתל אביב, מהיום שבו החל חפץ למסור את עדותו בבית המשפט, גולן פרסם נגדו כמה ציוצים בחשבון הטוויטר שלו. בהם נכתב בין השאר: "לסמוך עליו זה כמו לסמוך על הנאצים שהשמידו מיליוני יהודים" ו-"ביום מותך נחגוג". בנוסף, נאשם גולן שפרסם תמונות של חפץ עם הכיתוב "שתמות", "המסוכן שבגד" ועוד.

כתב האישום השני הוגש נגד שמואל טל, בן 21, לאחר ששלח הודעה אישית בפייסבוק לחפץ יום אחרי שהחל בעדותו בבית המשפט. לצד קללות, כתב טל בין היתר: "אני במקומך הייתי עוצר את זה... בעולם הפשע היו הורגים אותך, לך תדע יכול להיות שיש משפחת פשע שתנסה לפגוע בך בסופו של יום".

כזכור, בנובמבר האחרון הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד ארבעה מתומכיו של נתניהו בגין הטרדות של קליין ועד המדינה ניר חפץ. בכתבי האישום מתוארים פרסומים שונים שהפיצו הארבעה ברשתות החברתיות, שיש בהם כדי להטריד את חפץ וקליין בנוגע לעדויותיהם בתיקים. הפרקליטות ציינה בכתבי האישום כי "הפרסומים עולים לכדי הטרדה של עדי התביעה בנוגע להודעות שמסרו בחקירותיהם במשטרה, ובנוגע לעדויות שמסרו או שעמדו למסור בבית המשפט".