יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע אתמול על התפטרותו לאחר שהוגשה נגדו תלונה למשטרה בגין ניסיון לקבלת טובות הנאה מיניות ועבירות מוסר. יממה קודם לכן פרסמה העיתונאית אילה חסון ב"חדשות 13" כי חימי ביצע לכאורה מעשה מגונה מול עורכת דין צעירה שביקשה את המלצתו לשיפוט. עורכת הדין אתי כרייף, השופטת בדימוס ששמה נקשר בפרשת "מין תמורת מינוי" לצד ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, התייחסה לדברים הבוקר (רביעי) בתוכנית "שבע תשע" עם ענת דוידוב וגיא פלג ב-103FM.

דיווח: ראש לשכת עוה"ד אבי חימי ביצע מעשה מגונה לכאורה בפני אישה
לאחר הסערה: אבי חימי התפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין

בפתח דבריה אמרה כרייף, כי "אנשים צריכים להבין שאת יצר המציצנות שלהם הם צריכים לספק במקום אחר. ככל שאבי חימי התנהג ככל אדם באופן מוסרי או לא, זה עניין שלו, אבל התנהגות אנושית כזו או אחרת המקובלת עליו או על אותה אחת, אם זה היה בהסכמה זה אמור להישאר בדלת אמותיהם". 

אבי חימי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אבי חימי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

עוד טענה  השופטת בדימוס, כי "אם לצד אותו קשר חברי ואינטימי הייתה מערכת יחסים כזו שבגנה חשב חימי שהיא ראויה להתמנות לשופטת, אין בזה שום בעיה. יש כאן בעיה מסוימת. היה מצופה להצהיר על זה שיש להם אולי רומן. אם אתם מנסים להשוות את זה לסיפור שלי, מעולם לא ניתנה המלצה בענייני. אי אפשר להתעלם מהחיים עצמם. הם לפעמים חזקים יותר מהנחיה כזו או אחרת. מזעזע כל פעם מחדש להבין את עוצמת הכוח והשחיתות במערכת. כשהם רוצים לרמוס, לסלק אדם מתפקידו, לא מעניין אותם את מי הם דורסים". 

לסיום אמרה: "לבי על בני משפחתו של חימי, לבי גם עליו. אם זה עניין אינטימי בין שניהם זה לא צריך לצאת החוצה, אם זה לא נעשה בהסכמה, זה צריך להתברר. אין שום קשר לסיפור שלי באופן מהותי מסיבה פשוטה. כשהחל הקשר ביני לנוה הוא לא היה ראש הלשכה, ומעולם לא ביקשתי ממנו להמליץ עליי לשיפוט. צר לי עליו, כואבת את כאבו, מאחלת לו שיצליח להוכיח את חפותו ולאותה מתלוננת שהאמת שלה תצא לאור. אם מדובר בחיסול שאין בו שמץ של אמת, זה חמור באותה מידה". 

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM