פרשת הסרטון בו נראה עו"ד אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין המתפטר, כשהוא לכאורה חושף את מבושיו בפני עורכת דין שביקשה ממנו חוות דעת והמלצה לקראת מיונים לכס המשפט, לא יורדת מהכותרות ומעסיקה כמעט את כל מי שקשור לעולם המשפט או לקהיליית עורכי הדין. יחד עם זאת, ידעה הפרשה ללקט סביבה סניגורים וקטגורים, כמו בכל אירוע צהוב ומהדהד.

ח"כ מהליכוד: "למה הדין של חימי לא כמו כולם?"
גיא פלג על הראיון עם חימי: "ברור שמי שפוצץ את הפרשה ניסה לחסל אותו"

במשטרה לעומת זאת, מנסים לנטרל את רעשי הרקע ומתמקדים בבדיקת הפרטים שפורסמו לרבות גרסתו של עו"ד חימי, כפי שהובאה בראיון עם גיא פלג, בהשוואה לגרסתה של עורכת הדין שבשיחה עימה הפשיל לכאורה את מכנסיו והיא תיעדה את האירוע. בשלב הזה, וכיוון שעורכת הדין לא התלוננה עדיין, בודקים במשטרה האם הפרטים שפורסמו הושגו באופן החוקי, ללא ביצוע עבירה, וכן האם מהות הפרטים עולה חזקה לעבירה פלילית.

כך או כך, עו"ד חימי מתמודד עם בעיות מוסר ואתיקה מקצועית ומשכך בחר להתפטר מכהונתו כיו"ר לשכת עורכי הדין, אולם הוא עצמו טוען כי מדובר במזימה שרקמו סביבו, ואותם אלו בבוא היום ישלמו את המחיר. עוד הוא תוהה כיצד קרה שאותה עורכת הדין שלטענתו ניהלה איתו קשר אישי לרבות אינטימי במשך שלוש או ארבע שנים, פעלה לחשיפה של הסרטון.

במשטרה יבחנו האם קיים קשר בין המלצתו של חימי עבור עורכת הדין לאירוע הסרטון, ולחילופין לחשיפת הסרטון. ככל שיעלה חשד לעבירה פלילית, יועבר החומר לבחינת הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כדי לקבל את אישורם לפתיחה בחקירה פלילית.