הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד פרווין גברהיווט, בת 38 מקריית ים, באשמה שהציתה מסעדה לאחר שחשבה שהאוכל בה אינו כשר. על פי כתב האישום, בשבוע הראשון של החודש, הנאשמת נכנסה למסעדה וביררה איזה אוכל מוגש בה. כאשר בעל המסעדה אמר שהוא מוכר בשרים, הנאשמת אמרה כי מדובר באוכל לא כשר. הבעלים השיב כי האוכל כשר והנאשמת ביקשה להזמין צ'יפס.

למחרת, הנאשמת הגיעה לרחבה לפני המסעדה עם מיכל צבע אדום, וכתבה על הרצפה "לא כשר", "טרף" ו"תאווה". בעל המסעדה דרש מהנאשמת להפסיק את מעשיה, ונטל מידה את המיכל. בתגובה אמרה הנאשמת "טוב, אם אני לא אעשה את זה עכשיו, אני אעשה את זה אחר כך כשיהיה סגור".

בערב, כשבעל המסעדה סגר את דלת המסעדה לקראת סגירתה, הנאשמת קמה מבית קפה סמוך בו ישבה, שפכה בנזין לאורך פתח המסעדה והציתה אש באמצעות מצית. פתח המסעדה החל לבעור, ובעל המסעדה נאלץ לקפוץ מעל האש הבוערת בכדי להציל את חייו.



גברהיווט נאשמת בהצתה, היזק בזדון, איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. הפרקליטות מבקשת לעצור אותה עד לתום ההליכים. תגובת עורך הדין תומר נוה המייצג את גברהיווט: "טרם קיבלנו את חומרי החקירה,  מדובר בכתב אישום שהוגש זה עתה,  עם קבלת החומרי חקירה נגיב בצורה סדורה בבית המשפט".

עורך הדין תומר נוה (צילום: צילום עצמי)
עורך הדין תומר נוה (צילום: צילום עצמי)