טל לב רם, הפרשן הצבאי של "מעריב", שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לאיפול שהוטל על האירוע הביטחוני בצפון הארץ, והוסר לפני זמן קצר. "השורה התחתונה היא שיש כל כך הרבה פייק, כשהאירוע הזה מספיק חמור גם בלי המידע הכוזב שעובר ברשתות החברתיות", אמר.

הותר לפרסום: מחבל שחדר מלבנון הניח את המטען בצומת מגידו | כל הפרטים

עוד הוסיף כי "כשאנחנו מדברים על פיצוץ המטען סמוך לצומת מגידו אנחנו מדברים על מטען שאינו מזכיר את המאפיינים של הזירה הפלסטינית. בעיניי זה יותר מזכיר את המטענים שהכרנו בתקופת רצועת הביטחון וכדומה. 

הוא ביקר את ההחלטה על האיפול: "היו בכירים בצבא שחשבו שנכון להסיר את צו האיסור פרסום, והיו כאלה שלא. בסופו של דבר הוחלט שלא לפרסם בצורה נרחבת אתמול, ואני בעמדתי הצנועה חושב שזו טעות, כי זה יוצר בצד השני תחושה שהדברים הם מעבר למה שהם באמת".

הוא התייחס להסתכלות של הגורמים העוינים את ישראל על המצב: "נסראללה גם עלה מדרגה באמירות שלו, אבל אנחנו יודעים שזה תחביב ידוע שלו. תראו, אין ספק שבסוף בהסתכלות עניינית אתה רואה שכולם מאותתים בצורה כזו או אחרת. בהסתכלות רחבה על המצב הביטחוני - קחו את איראן, את הפלסטינים. מצטברים הרבה מאוד דברים שהווקטור שלהם שלילי. אין לי ספק שגם מסביב מנתחים את החברה הישראלית בדיוק כמו שהמודיעין שלנו מנתח מה קורה בלבנון ובאיראן. אין ספק שכל הדבר הזה, איך שאתה לא מסתכל עליו, הוא גורם שלילי שאינו מוסף לביטחון ישראל".