בית המשפט העליון החמיר את עונשו של אביב אעידן שהורשע בתקיפת בת זוגו, גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. על פי כתב האישום המתוקן, אעידן היה במערכת יחסים זוגית במשך כארבעה חודשים עם המתלוננת, במהלכם התנהל באלימות פיזית ומילולית כלפי בת זוגו.

במהלך ויכוח שפרץ בן השניים, חיטט אעידן במכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת, צעק וקילל אותה ונצמד אל פניה באופן מאיים. לאחר שהמתלוננת סטרה לו לאחר שחשה מותקפת, אעידן היכה אותה באגרוף בפניה בכוח כה רב עד שגרם לה לערפול ההכרה ולשטף דם מסביב לעיניים שלה.

לאחר כמה ימים, אעידן נתן למתלוננת שתי סטירות בראשה, בצורה אלימה כל כך, שנגרמו לה לה נקבים בעור התוף בשתי האוזניים. באירוע מאוחר יותר כאשר השניים נתקעו במעלית ופרץ ביניהם ריב, הוא היכה את המתלוננת בראש באופן שגרם לה לערפול ההכרה.

בנוסף, לאחר שהמתלוננת סיימה את מערכת היחסים ביניהם, הנאשם התקשר אליה וביקש ממנה להיפגש. השניים נפגשו מתחת לבית של המתלוננת בשל הרצון שלה שבני המשפחה שלה שהתגוררו בדירה סמוכה לא יראו את אעידן. במהלך המפגש בין השניים, אחיה של המתלוננת התקשר אליה וניסה להסביר לאעידן בטלפון כי המתלוננת סיימה איתו את הקשר - אך הנאשם צעק וקילל את האח.

לאחר השיחה, האח יצא מבית המשפחה וירד למטה בכדי לחפש את המתלוננת ואעידן. לאחר חילופי דברים בין הנאשם לאח המתלוננת, אעידן זרק אבן גדולה לעבר הראש של האח ופגע בו. לאחר מכן הרים אבן נוספת ואיים על האח, אך המתלוננת תפסה את אעידן, הרחיקה אותו מהמקום ונסעה איתו לבית שלו.

בהמשך לכך, כשהגיעו השוטרים לבית של אעידן בכדי לעצור אותו, הוא סירב לפתוח בשבילם את הדלת במשך כחצי שעה. כתוצאה מהמעשים של אעידן נגרמו לאח שבר בגולגולת ודימום תוך גולגלתי, והוא נזקק לטיפול ואשפוז בבית החולים.

בבית משפט המחוזי בנצרת נגזר על אעידן 42 חודשי מאסר בפועל. בשל כך, הפרקליטות הגישה ערעור לבית משפט העליון, בטענה כי עונש המאסר שהושת על אעידן אינו הולם את מעשיו וחורג במידה ניכרת ממדיניות הענישה הנוהגת.

השופטים החליטו לקבל את ערעור הפרקליטות וכתבו בפסק הדין כי "מעשיו החמורים של המשיב מדברים בעד עצמם ומעידים על מסוכנותו הרבה. לצד הנזק הרב שגרם המשיב למתלוננים, הרי שהשלכת האבן על ראשו של המתלונן ממרחק קצר עלולה הייתה להוביל לתוצאות קשות בהרבה".

"לכך יש להוסיף את עברו הפלילי המכביד של המשיב, הכולל הרשעות חוזרות ונשנות בעבירות איומים ואלימות, ואת העובדה שעונשי המאסר בפועל שהוטלו עליו בעבר, ובתוך כך גם הפעלת עונשי מאסר מותנים שעמדו לחובתו לא הרתיעו אותו מלשוב ולבצע עבירות", כתבו השופטים. הם ציינו עוד כי אעידן השתתף בעבר הלא רחוק בתוכנית שיקומית משמעותית במסגרת בית המשפט הקהילתי, אך לא הצליח בתוכנית והוצא ממנה. חודשים בודדים לאחר שהורשע בבית המשפט הקהילתי, אעידן שב וביצע את העבירות בהן הורשע בתיק זה.