פרסום ראשון: פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב נס ציונה, בגין רצח אחותו, לאחר שחשד שהיא גונבת ממנו סם מסוג קנאביס. לפי כתב האישום, לאחר תכנון הרצח, הנאשם הכין מראש תיק עם חוטי חשמל, דבק סלוטייפ ובדים שונים בכדי לגבור על הניסיונות של אחותו להתנגד לו במימוש התוכנית לרצוח אותה.

לפני כחודש, במהלך שעות הבוקר, הנאשם התעורר משנתו ויצא אל המטבח בכדי להכין קפה כשהוא מצוייד בתיק. אחותו הייתה במטבח והכינה קפה גם היא. כאשר האחות עמדה עם הגב אל הנאשם הוא ניגש אליה מאחור, לפת את הצוואר שלה בידיו וחנק אותה. האחות נאבקה בחניקה, והנאשם נטל סכין באורך כ-20 סנטימטר מתוך מגירת הסכינים שבמטבח כשהוא מקלל את אחותו ואומר לה "תפסיקי לשקר לי כבר יא בת ז*נה".

האחות זעקה לעזרה וכשהצליחה להימלט מאחיזת אחיה, רצה אל חדר השינה שלה בבית. הנאשם רדף אחריה אל החדר, לפת את צווארה פעם נוספת, משך בשיער שלה ודקר אותה עם הסכין במותן השמאלית - הכל תוך כדי שהאחות מנסה ללא הצלחה לגרום לאחיה לעצור את הרצח.

כתוצאה מהדקירה הסכין נשברה. הנאשם שוב לפת את צוואר אחותו בשתי ידיו כשהיא מוטלת על המיטה, ולא שעה לתחנה שיפסיק. כאשר הוא שם לב כי אחותו כבר לא מגלה התנגדות פיזית למעשיו, הוא עזב אותה כשהיא מוטלת על מיטתה בחדר ונעל את דלת הכניסה. הוא חזר למטבח, לקח סכין נוספת ונכנס אל חדר השינה של האחות כשהיא מוטלת על מיטתה. במטרה לוודא כי היא מתה, הנאשם דקר את אחותו בגרון.

הפרקליטות מאשימה את הנאשם בביצוע רצח בנסיבות מחמירות, כאשר היא מחזיקה בידיה את הודאתו של הנאשם ברצח הכוללת פרטים מוכמנים שונים.