כתב אישום הוגש היום (שני)  על ידי פרקליטות מחוז דרום נגד ישראל אלישע, תושב אבן שמואל שבדרום הארץ, בגין רצח פולינה ויסמן ז"ל מאשדוד, בעת שניסה לשדוד אותה. לשניים לא הייתה היכרות מוקדמת טרם הרצח, כך על פי כתב האישום. לנאשם יוחסו עבירות רצח בנסיבות מחמירות ושוד.

דקר למוות על רקע ויכוח כספי: פוענח רצח פולינה ויסמן באשדוד

על פי כתב האישום, ביום האירוע הגיע אלישע לדירתה של המנוחה. לאחר מכן, שתה מספר בקבוקי בירה, והחליט לחזור ולשדוד אותה. הוא יצר קשר עם המנוחה וביקש להגיע פעם נוספת לדירה. אז חבש כובע גרב לראשו, נטל מרכבו שקית ובתוכה סכין מטבח, פטיש וכפפות, ועלה אל הדירה. בין השניים התפתח ויכוח על רקע כספי, במהלכו הכה הנאשם את המנוחה באמצעות הפטיש ודקר אותה באמצעות הסכין, בכל חלקי גופה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נפלה המנוחה על המיטה כשהיא חבולה ומדממת. בשלב זה, הותיר אלישע את המנוחה בחדר השינה ופנה למטבח על מנת לחפש את הכסף, לאחר שמצא אותו החל לשטוף את הפטיש. בעודו שוטף את הפטיש, הגיע בן זוגה של המנוחה אל הדירה והחל לדפוק בדלת.

בשלב זה, חזר אלישע אל  חדר השינה, שם שכבה המנוחה על הרצפה כשהיא זועקת לעזרה, סימן למנוחה בידו לשתוק, תוך כדי שהוא מאיים עליה באמצעות הסכין. כאשר המנוחה לא שעתה לבקשתו, המשיך אלישע והכה  את המנוחה באמצעות הפטיש ודקר אותה באמצעות הסכין. כל זאת, במטרה להסתיר את ביצוע עבירת השוד ולאפשר הימלטות מהדירה לאחר ביצועה, ובכוונה לגרום למותה של המנוחה, כך כאמור על פי כתב האישום. 

בשלב מסוים, חדל אלישע מהכאת המנוחה ודקירתה , פתח את דלת הדירה, תוך שהוא מאיים על בן הזוג באמצעות הפטיש ונמלט מהמקום. אלישע ברח בריצה מהבניין כשבן הזוג דולק בעקבותיו ונמלט בריצה ובמהלך ההמלטות זרק את הפטיש והסכין סמוך לבית העלמין באשדוד, וחזר אל ביתו.