דרמה במירוץ לראשות לשכת עורכי הדין: עורך הדין עמית בכר חתם הערב (חמישי) על הסכם שותפות עם עורכת הדין תמי אולמן שתמונה לממלאת מקום ראש הלשכה ותוצב במקום הראשון אחריו ברשימה המשותפת. 

בהודעה מטעמם של השניים נמסר: "אנחנו שמחים להודיע על איחוד כוחות במחנה תומכי הדמוקרטיה ושלטון החוק בלשכת עורכי הדין בישראל. עורך הדין עמית בכר ירוץ לתפקיד ראש הלשכה ועורכת הדין תמי אולמן תהיה ראשונה ברשימה אחריו ותשמש כממלאת מקומו. אחריותנו הציבורית מחייבת לאחד כוחות למען המאבק על שלטון החוק ועצמאות מערכת המשפט. אין מקום לפיצול קולות במחנה הדמוקרטי בלשכת עורכי הדין. אנו שמחים מאוד".

בכר, היו"ר הזמני של לשכת עורכי הדין, התייחס מוקדם יותר בשיחה עם ליאת רון ואריה מליניאק ב-103FM להודעתו של היו"ר לשעבר אפי נוה על כוונתו לשוב ולהתמודד בבחירות הקרובות לראשות הלשכה, ותקף את יריבו: "בגלל הכשלים הגדולים שהתגלו בתקופה של אפי נוה, הוא לא יכול להוביל את הגוף הזה". 

פרשת נתב"ג: ראש לשכת עוה"ד לשעבר, אפי נוה, הורשע בקבלת דבר במרמה

בפתח הדברים ציין בכר:  "קודם כל גילוי נאות: אני לא רק היו"ר הזמני, אני גם מתמודד בבחירות ללשכה ואני מתמודד מול אפי נוה. תראו, לשכת עורכי הדין, עד לפני חודשיים, הייתה כבר מחוץ לכל דיון רלוונטי על הועדה לבחירת שופטים, כולם אמרו שנהיה בחוץ. לשכת עורכי דין חזקה שעומד בראשה אדם שראוי לעמוד בראשה היא גוף שמחזק את שלטון החוק. אנחנו צריכים להגן על שלטון החוק ועל עצמאות בחירת השופטים.  

עוד אמר, כי "לצערי הרב, בגלל הכשלים הגדולים שהתגלו בתקופה של אפי נוה, שכולם עדים להם, הוא לא יכול להוביל את הגוף הזה. אחרים, אני מניח, תפקידם יהיה לדבר על העניינים החוקיים והמשפטיים. אני אומר לכם שזה הרבה מעבר לזה. בסופו של דבר, הגוף הזה היסטורית הגן על הדמוקרטיה ותרם תרומה מקצועית. העניין הערכי לא פחות חשוב.

לסיום ביקש להדגיש: "ציבור עורכי הדין דורש נורמות גבוהות מהנבחרים שלו, ובבחירות הוא יבהיר לאיזה נורמות הוא מצפה".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM