בבית משפט השלום בהתל אביב מתקיים הבוקר (ראשון) דיון הוכחות בתביעת שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד העיתונאי בן כספית. נתניהו תובע את כספית על הוצאת דיבה ודורש פיצוי על סך 200 אלף שקלים בגין דברים שכתב בטור בעיתון "מעריב", בהם טען כי נתניהו דאג להטבה לבן זוגה של מי שהיא חלק מצוות בחינת תיקי - תיקי האלפים.

כספית כתב כי נתניהו דאג להעלות את שכרו של היועץ המשפטי לכנסת באותה תקופה, איל ינון, בזמן שבת זוגו, עמית מררי, שהיתה המשנה ליועמ"ש מנדלבליט, היא חלק מהצוות שבוחן את תיקיו של נתניהו - תיקי האלפים. זאת, הסביר, באמצעות מקורבו של נתניהו השר מיקי זוהר. נתניהו מצידו טוען כי לא ידע שמררי יושבת בצוות בחינת תיקי האלפים.

"אי אפשר לעמוד במסת הכתבות וההשמצות, זה בהיקפים שאי אפשר לדמיין ואין הקבלה אליהם בעולם המערבי", טען נתניהו בפתח המשפט בהתייחס לעיתונאי כספית. בהמשך, התייחס עורך דינו של כספית, רז בן דור, להצעתו של כספית בזמנו "להכניס תגובה. הוא גם כתב שהוא מוכן לוותר על הפרסום לחלוטין - אך בכל זאת החלטת להגיש תביעה". בתגובה, התערב עורך דינו של נתניהו, עו"ד עמית חדד. "חברי אומר שאפשר לוותר על הפרסום שעה שהוא יצא בפרינט? אי אפשר לעשות undo לעיתון שכבר פורסם", אמר.

בהמשך, גיחך נתניהו בתגובה לשאלת בן דור, האם עניין אותו להשתיק את כספית כעיתונאי. "'להשתיק אותו'. אם היו מפרסמים עליך דבר כזה חמור אני מעריך שהיית דורש את הצדק בבית משפט ולא בתיקונים. אני לא מוכן שזה יהיה בדרך אחרת", אמר.