סייעת, תושב טיירה בשנות ה-20 לחייה נעצרה בשבוע שעבר בחשד לפגיעה בפעוטות בגן בהוד השרון. למחרת שוחררה הסייעת למעצר בית בהחלטת בית המשפט והגננת שוחררה בתום חקירתה.

עם התקדמות החקירה אספו חוקרי תחנת כפר סבא ראיות נוספות על ידי צפייה במצלמות האבטחה בחשד להתנהגות אלימה של הסייעת כלפי מספר פעוטות בגן הכוללת הטחה על המזרון והכאת הפעוטות ועצרו אותה פעם נוספת. במקביל חוקרי המשטרה לצפות בסרטונים אם גם בעלת הגן הייתה ערה למתרחש ושותפה למעשים. הסייעת שוחרה למעצר בית ומחר תובא הסייעת לדיון בבית המשפט בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרה. כמו כן, לגן הוצא ביום חמישי צו סגירה מנהלי למשך 60 יום על ידי משרד החינוך.

למשרד הרווחה הגיעו תלונות על סייעת הנוהגת באגרסיביות כלפי הפעוטות. מפקחות המשרד הגיעו למשרד וצפו בסרטונים ממצלמות האבטחה בהם נראים מקרים של הטחה, האכלה בכוח ושימוש בכוח בלתי סביר על ידי הסייעת, תושבת טירה בת 22. עמה נעצרה גם מנהלת הגן, תושבת הוד השרון בשנות ה-50 לחייה, זאת על מנת לבדוק אם יש לה קשר לאירוע. 

עיריית הוד השרון פרסמה הודעה בנושא: "הפרסום הבוקר על חשד לאירוע אלימות בגן פרטי בעיר, זעזע והדאיג את כולנו. הורים ששולחים את בנותיהם ובניהם הקטנים לגן, חייבים לדעת שהם בידיים בטוחות והיום האמון הזה התערער. חקירת המשטרה נמשכת והפרטים המלאים לא נמצאים בידנו אך עיריית הוד השרון ערוכה להעניק להורים ולילדות והילדים את מלוא הסיוע והתמיכה הרגשית הנדרשים. כחלק מהשירות להורים פתח השירות הפסיכולוגי חינוכי של עיריית הוד השרון קו חם להורי הגן לייעוץ ולתמיכה רגשית. על פי הודעת משרד החינוך, החל ממחר ייסגר הגן, עד להודעה חדשה בנושא. הורי הילדות והילדים בגן יודעו על ידי משרד החינוך. נמשיך ללוות את ההורים ולהעניק להם את מלוא הסיוע הנדרש".